Toon posts:

Vraagje over mijn topic ????

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Waarom wordt er op dit topic:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/126886
een slotje gezet :?:?

Zonder enige reden van commentaar...ik wil wel eens weten wat er fout aan dit topic is.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

OF-niveau.. plain and simple.

Verwijderd

Topicstarter
Mhhhh...dus iemand die meldt dat ie 19 is geworden is een heel serieus onderwerp :?:?

Ik vind mijn topic niet echt of niveau...serieuse vraag wat de mensheid eet :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op donderdag 15 februari 2001 11:16 schreef Reyes het volgende:
Mhhhh...dus iemand die meldt dat ie 19 is geworden is een heel serieus onderwerp :?:?
Nope is het niet.. mag wat mij betreft ook op slot. Er zijn ruim 10 actieve leden per dag jarig.. als die allemala een topic openen...

Verwijderd

Topicstarter
Als je het zo zwart-wit bekijkt dan kan je zowat heel sg opdoeken.

Vind het alleen jammer dat het op deze manier moet gaan, ik ben helemaal geen zeikerd op dit forum maar als je niet eens een topic zoals mij mag openen wat mag dan wel :?

/me is de draad een beetje kwijt :'(

Verwijderd

Topicstarter
Leeft er nog iemand hier :?

Verwijderd

Ik ga eigenlijk nooit in discussie om een slotje, maar deze vond ik ook wel jammer.

Als echte student heb ik soms meer frituurvet in mijn aderen dan bloed en ben dus altijd geinteresseerd naar snel klaar te maken gezonde maaltijden.

Ok, er waren een paar offtopic antwoorden bij, maar toch ook wel een aantal nuttige tips.
Het was mijns inziens beter geweest nog een paar reply's af te wachten om te kijken of het nou echt OT werd of dat er nog zinnige postings kwamen.

Mudman

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 16 februari 2001 00:05 schreef Mudman het volgende:
Ik ga eigenlijk nooit in discussie om een slotje, maar deze vond ik ook wel jammer.

Als echte student heb ik soms meer frituurvet in mijn aderen dan bloed en ben dus altijd geinteresseerd naar snel klaar te maken gezonde maaltijden.

Ok, er waren een paar offtopic antwoorden bij, maar toch ook wel een aantal nuttige tips.
Het was mijns inziens beter geweest nog een paar reply's af te wachten om te kijken of het nou echt OT werd of dat er nog zinnige postings kwamen.

Mudman
Eeeej...eindelijk iemand die me begrijpt :)
Maargoed, ik krijg geen antwoord van een modje dus pleurt hier ook maar een slotteke op ;)

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

Op vrijdag 16 februari 2001 08:42 schreef Reyes het volgende:
Maargoed, ik krijg geen antwoord van een modje dus pleurt hier ook maar een slotteke op ;)
Uhm, ik denk dat IceStorm al de reden van het (terechte) slotje heeft gegeven.
Overigens zijn er genoeg topix voor SG, die niet op onzin zijn gebaseerd. Natuurlijk is het moeilijk een lijn te trekken tussen wat SG is en wat komplete onzin is. Toch hoop ik dat mensen eerst nadenken alvorens ze een topic openen...

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

Topicstarter
Oke, 2 mensen zeggen dat het onzin is...dan ga ik er vanuit dat het onzin is geweest :(

Ik zal in het vervolg beter nadenken als ik een topic open. :)

Nogmaals gooi hier maar een slot op !

Verwijderd

mmkay
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.