Ik heb naast Vista afgelopen weekend WinXp geinstaleerd omdat enkele essentiële programma's kuren vertoonden onder Vista. De installatie is verder prima verlopen, beide Os'sen starten op. Maar... niet alle hardware loopt goed, en ik kan nergens vinden wat er aan onderdelen in zit om de juiste driver te installeren. Ik heb HWinfo32 geinstalleerd, die heeft me een klein beetje op weg geholpen, maar mijn wlan en geluid werken nog niet. Voor ik de helpdesk ga bellen gooi ik liever eerst hier een balletje op.
Dank je voor de zéér snelle reactie. Had zelf ook al bij HP gezocht, maar kwam die niet tegen, jij gelukkig wel. Hoop dat er xp drivers voor te vinden zijn.
http://h10025.www1.hp.com...n&product=3542273&lang=en
HP heeft er zelfs nog een stappenplan voor je bijgezet. Overgebleven drivers moeten op die cardreader na wel te vinden zijn bij de fabrikant waarvan je de namen en types nu van hebt.
HP heeft er zelfs nog een stappenplan voor je bijgezet. Overgebleven drivers moeten op die cardreader na wel te vinden zijn bij de fabrikant waarvan je de namen en types nu van hebt.
[ Voor 28% gewijzigd door marccom op 10-01-2008 20:55 ]
Whoop!
GoT HuisregelsVoor ik de helpdesk ga bellen gooi ik liever eerst hier een balletje op.
GoT is geen ersatz-helpdesk. Een Tweaker draait niet alleen een of andere tool, hij schroeft de boel open, kijkt goed op de websites van de fabrikant(en) en zoekt ook op GoT hoe dit soort info te vinden.
Los daarvan heeft dit (schijnbaar) niets met Videoplanken of Beeldkanonnen te maken
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()