Ik heb de volgende 'configuratie':
Televisie: LC37XD1 FULL-HD/6MS/176GR/2XHDMI/PC-IN Zwart
Home Cinema Set: Sony HTD-750SS
De home cinema set bestaat uit een receiver/versterker en een dvd-recorder (zijn dus 2 losse componenten).
Ik heb het op de volgende manier aangesloten:
SCART-kabel van digitenne box naar dvd-recorder.
HDMI-kabel van PS3 naar receiver/versterker en Optische geluidskabel van PS3 naar receiver/versterker.
HDMI-kabel van dvd-recorder naar receiver/versterker.
HDMI-kabel van receiver/versterker naar Televisie.
Mijn probleem is als volgt:
Het lukt me niet om het geluid van mijn dvd-speler(dvd-recorder) uit mijn boxen van mijn home cinema set te krijgen. Ik krijg het geluid alleen uit mijn televisie. Ik heb inmiddels alle instellingen al een keer aangepast, maar het lukt me niet. Mijn am/fm uit mijn versterker/receiver komt wel gewoon uit de home cinema boxen. Ook mijn PS3 geluid komt hieruit (nog niet op alle 5 de boxen, maar dat zal wel een instelling zijn).
Het moet toch mogelijk zijn om met deze configuratie het geluid van mijn dvd-speler uit mijn home cinema boxen te krijgen? Eén hdmi-kabel kan toch zorgen voor beeld EN geluid?
Wie kan mij op weg helpen...?
Overigens komt ook het geluid van digitenne alleen maar uit de televisie.
Televisie: LC37XD1 FULL-HD/6MS/176GR/2XHDMI/PC-IN Zwart
Home Cinema Set: Sony HTD-750SS
De home cinema set bestaat uit een receiver/versterker en een dvd-recorder (zijn dus 2 losse componenten).
Ik heb het op de volgende manier aangesloten:
SCART-kabel van digitenne box naar dvd-recorder.
HDMI-kabel van PS3 naar receiver/versterker en Optische geluidskabel van PS3 naar receiver/versterker.
HDMI-kabel van dvd-recorder naar receiver/versterker.
HDMI-kabel van receiver/versterker naar Televisie.
Mijn probleem is als volgt:
Het lukt me niet om het geluid van mijn dvd-speler(dvd-recorder) uit mijn boxen van mijn home cinema set te krijgen. Ik krijg het geluid alleen uit mijn televisie. Ik heb inmiddels alle instellingen al een keer aangepast, maar het lukt me niet. Mijn am/fm uit mijn versterker/receiver komt wel gewoon uit de home cinema boxen. Ook mijn PS3 geluid komt hieruit (nog niet op alle 5 de boxen, maar dat zal wel een instelling zijn).
Het moet toch mogelijk zijn om met deze configuratie het geluid van mijn dvd-speler uit mijn home cinema boxen te krijgen? Eén hdmi-kabel kan toch zorgen voor beeld EN geluid?
Wie kan mij op weg helpen...?
Overigens komt ook het geluid van digitenne alleen maar uit de televisie.