Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Bug]Sommige users zijn offline terwijl ze online zijn.

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:09
Op verzoek van crisp in "[Bug]Subfora 'rood' zonder nieuwe posts" post ik dit in een nieuw topic:

De plaatjes Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/online.gif en Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/offline.gif zouden aan moeten geven of een gebruiker wel of niet online is.
Maar ik heb al een paar keer gehad dat sommige offline lijken te zijn, terwijl ze echt een minuut geleden hebben gepost.

Speel ook Balls Connect en Repeat

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Je kunt die online-BB-mogelijkheid als user uitschakelen in de voorkeuren... dus ik neem aan dat je dan altijd offline staat.

Of type ik nu rare dingen :+

[ Voor 3% gewijzigd door Bastien op 10-01-2008 20:10 ]

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Nee, want ik ben altijd offline omdat ik dat inderdaad heb aangegeven. :)

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Civil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 15:11
Eigenlijk is het zodra iemand wil verbergen dat hij online danwel offline is foute informatie om te tonen dat hij offline is. Er zou eigenlijk geen online-offline icoontje moeten zijn in die gevallen (of een derde kleur).

grijs/groen/rood bijvoorbeeld.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Civil schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 23:15:
Eigenlijk is het zodra iemand wil verbergen dat hij online danwel offline is foute informatie om te tonen dat hij offline is. Er zou eigenlijk geen online-offline icoontje moeten zijn in die gevallen (of een derde kleur).

grijs/groen/rood bijvoorbeeld.
Probleem is een heel klein beetje dat je die informatie juist niet zichtbaar wilt hebben :) Dus als ik m'n status niet zichtbaar wil hebben naar andere gebruikers toe, dan lijkt het me ook niet zinvol om dat dan wel zichtbaar te maken :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als je in een profiel kijkt van iemand die zijn offline-status heeft verborgen zie je:
Laatste bezoek -
Dus een geheim is het niet :)

• Civil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 15:11
Je status wordt ook niet bekend ;)

Alleen dat je niet wil aangeven wat je status is, dat wordt bekend. Dat is niet je status, maar een instelling. Met jouw redenatie kan je nog steeds twee kanten op.

Maar ik zal niet ontkennen dat je een punt hebt.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
BtM909 schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 23:45:

Probleem is een heel klein beetje dat je die informatie juist niet zichtbaar wilt hebben :) Dus als ik m'n status niet zichtbaar wil hebben naar andere gebruikers toe, dan lijkt het me ook niet zinvol om dat dan wel zichtbaar te maken :)
Dat is sowieso al zichtbaar. Wanneer een gebruiker instelt zijn status niet weer te geven staat er, bij het hoveren over het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/offline.gif-icoontje:

<user> is niet aanwezig op het forum.

Dit in tegenstelling tot iemand die gewoon offline is, waarbij er wordt weergegeven wanneer hij/zij het laatst online was:

<user> was het laatst aanwezig op dd-mm-yyyy hh:mm

Wat iemand in zijn voorkeuren heeft ingesteld is daar dus altijd aan af te leiden. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Rone op 10-01-2008 23:55 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Bug gevonden, settings worden blijkbaar ook gecached tegenwoordig dus is het niet slim om overrides te doen op de settings voor bepaalde acties voordat deze naar cache worden geschreven...

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Fixed :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.