All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Of het browsercache is of verkeerd aangeleverde data weet ik niet, maar bij een harde refresh is alles rood. Ga ik dan bijv naar dit forum (React b en f) en weer via 'vorige' naar de index dan is bijvoorbeeld ineens 'Lieve Adjes' niet meer rood. Doe je dan weer een harde refresh dan is alles weer rood.
Beetje wisselvallig dus.
Geen idee of dat een relatie heeft met de startpost van dit topic.
Maar ik heb al een paar keer gehad dat sommige offline lijken te zijn, terwijl ze echt een minuut geleden hebben gepost.
Ik denk dat de oorzaak van dit probleem het zelfde is als in de TS.
Speel ook Balls Connect en Repeat
Edit: en weg is het rode bolletje weer
[ Voor 12% gewijzigd door Glaanie op 10-01-2008 20:02 ]
Onbekend: zou je daarvoor toch een new topic willen openen, zelfs als de achterliggende oorzaak hetzelfde zou kunnen zijn dan is het alsnog een andere bug omdat het over andere functionaliteit gaat.
Intentionally left blank
Intentionally left blank
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Edit: En nadat gezegd te hebben kom ik weer een willekeurige situatie tegen die net zomin is gekoppeld aan de sessietijd van gisteravond als van de reset van net...
[ Voor 27% gewijzigd door Dirk op 11-01-2008 09:29 ]
1) Bij sessietijd reset gaat alles 'uit' op één na. Vaak HK die rood blijft.
2) Van delen tot alles dat rood wordt.
3) Na soms tot 6x resetten nodig om alles uit te krijgen al dan niet via punten 1 en 2.
Heb al m'n tweakers cookies al eens opgegeten maar dat geeft geen verbetering.
[ Voor 4% gewijzigd door KroontjesPen op 11-01-2008 10:45 . Reden: punt 2) ]
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()