Toon posts:

pc valt uit, raar.

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds een week een raar probleem. Als mijn pc een tijdje aanstaat( in idle of als ik een film kijk, dat bepaalt mijn probleem niet denk ik) valt hij plots uit. Waarmee ik bedoel dat mijn scherm zwart wordt, hij valt ook uit maar de fans blijven draaien en de leds geven nog steeds licht. Ook gaan mijn leds aan en uit op een bepaald ritme alsof er een stroom doorgaat. Mijn boxen maken dan ook een soort basgeluid alsof er een stroom doorgaat. (baf-stilte-baf-stile zo een patroon) Ik kan niet anders dan hem achteraan via de standby schakelaar uit te schakelen. Na dit gedaan te hebben mag ik niet onmiddellijk de schaklaar aanzetten want dan komt het probleem onmiddellijk terug. Na 10 seconden gewacht te hebben kan ik mijn pc gewoon terug aanzetten. Iemand een idee wat dit probleem zou kunnen veroorzaken? (mijn pc draait ondertussen al 1-2 jaar probleemloos en heb niks gewijzigd aan min config de laatste tijd).

groetjes

Kristof

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:17
Het lijkt alsof je BIOS in een loop zit waar ie niet meer uitkomt. Dit kan het herhalende patroon van lampjes en audio-initialisatie verklaren.

Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Begin eens met de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door te lopen en de verschillende dingen te testen :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
ok zal ik eens doen ;)

btw ik heb eergisteren gehad na 3 crashes na elkaar :| dat ik niet meer kon opstarten. hij raakte niet meer voorbij windows laden. gelukkig had ik vista op een andere schijf staan zodat ik mijn xp schijf kon herstellen. vind het wel irritant dat het nu midden de examenperiode is. :s Ik denk dat ik me erachter maar eens mee ga bezighouden en hopen dat hij nu in stand blijft. :p

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2008 19:19 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:26

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Los daarvan is een topic zonder ook maar enige specs geen lang leven beschoren. Kijk hier eens in het Beleid en de FAQ...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.