[Vista32bit] New Hardware Found weer aanzetten

Pagina: 1
Acties:

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-02 10:25
Ik zit even met een probleempje. Ik heb net een nieuwe Razer Deathadder gekocht en wil graag de firmware updaten omdat die een probleem fixt met de compabiliteit met mijn chipset (P965). Dit moet door een leuk programmatje, alleen werkte dit eerst niet. Toen ik het volgende schermpje kreeg:

Afbeeldingslocatie: http://www.razerzone.com/drivers/deathadder/FoundNewHW.jpg

Heb ik de onderste gedaan, nu ik na alle problemen op de site van Razer heb gekeken voor een trouble shoot met Vista blijkt dat ik de bovenste had moeten hebben. Alleen nu krijg ik dit scherm dus niet meer als ik hem opnieuw aansluit of dat programma run.

Heeft iemand een idee hoe ik dat scherm er weer voor kan krijgen?

Joejoe!

• Duroth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-04-2016

Duroth

No rest for the tweaked

Staat dat apparaat niet gewoon in Apparaatbeheer onder Configuratiescherm => Systeem? Daar zou je hem toch wel terug moeten vinden, en kan je van daaruit de drivers installeren. En anders de Wizard Hardware Toevoegen even draaien, ook in het Config scherm terug te vinden.

• DonMetal
Duroth schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 18:47:
Staat dat apparaat niet gewoon in Apparaatbeheer onder Configuratiescherm => Systeem? Daar zou je hem toch wel terug moeten vinden, en kan je van daaruit de drivers installeren. En anders de Wizard Hardware Toevoegen even draaien, ook in het Config scherm terug te vinden.
In apparaatbeheer zegt hij dat de driver up-to-date is, het gaat nl. om losse firmware te flashen. Hardware toevoegen staan niet eens muizen bij :X

Joejoe!

• DonMetal
Ik heb inmiddels antwoord gehad van de Razer support en de oplossing was vrij simpel, gewoon de muis in een andere USB poort pluggen en dan is het klaar

Hier kan wat mij betreft een slotje op ;)

Joejoe!