Toon posts:

[CS3 Creative Suite 3 Design Premium installatie probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 1.989 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Nadat ik mijn computer opnieuw geinstalleerd heb wil ik opnieuw creative suite installeren. Nu geeft hij tijdens de installatie een foutmelding de licentie verklaring en zo kom ik allemaal door maar als hij moet installeren stopt die dan zegt die Gelieve de Adobe CS3 Design Premium te plaatsen om verder te gaan met de installatie. Maar de rom zit er gewoon in. Nu heb ik dit probleem al een keer eerder gehad en later toch gelukt om te installeren nu weet ik niet wat het was.

Weet iemand wat ik kan doen?

• Forcepoint
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-07 14:51
Heb ik ook een keer gehad, zeer vervelend.

Als het goed is, staat CS3 nu gewoon in je software lijst in het configuratiescherm. Deze moet je weer verwijderen. Om het weer te installeren, kopieer je de hele inhoud van je cd rom naar een map op je harde schijf. Run dan de setup file. Ik heb de dvd/cd gewoon in m'n drive laten zitten, maar ik weet niet zeker of dit nodig was. Nu installeert hij hopelijk wel goed ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Forcepoint op 10-01-2008 18:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Forcepoint schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 18:27:
Heb ik ook een keer gehad, zeer vervelend.

Als het goed is, staat CS3 nu gewoon in je software lijst in het configuratiescherm. Deze moet je weer verwijderen. Om het weer te installeren, kopieer je de hele inhoud van je cd rom naar een map op je harde schijf. Run dan de setup file. Ik heb de dvd/cd gewoon in m'n drive laten zitten, maar ik weet niet zeker of dit nodig was. Nu installeert hij hopelijk wel goed ;)
Werkt niet ;(