Toon posts:

Sitecom dc202 v6.001 verbinding mislukt

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal ik heb sinds kort een probleem met mijn router de bovengenoemde sitecome dc202 v6,001 het probleem zit hem in het verbinden met het internet mijn computer ( acer asprire m5500, kabel internet). Het zit allemaal zo... enkele dagen geleden viel mijn internet ineens uit (ik d8 is wel vaker bij @home dan moet ik ook altijd stekkers eruit halen en er overnieuw in doen dus dit doe ik) na dat ik dit gedaan had heette mijn netwerk ineens onbekend netwerk en heb ik ineens begrensde (of onbegrensde ben vergeten sorry) netwerkmogelijkheden, dus ik zoals meestal @home service bellen na een gesprek van 30mins vertellen ze mij dat het probleem in de instellingen van de router zit wat ik opzich raar vind omdat hij het 2maanden lang heeft gedaan zonder dat ik ook maar iets heb gedaan aan de instelling, maar okay.. ik dus braaf nummer van sitecom opvragen en bellen,,, er zijn momenteel meer dan 5 wachtende voor u verbinding word verbroken, al 7x nu dus ik d8 laat ik het hier proberen . heeft iemand een idee hoe dat ik instelling uberhaupt kan veranderen of waar het probleem zou kunnen zitten? tips graag, ik gebruik vista 32bits btw