Werving in blogs

Pagina: 1
Acties:
  • 230 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Topicstarter
Als eerste: blogs op tweakers: leuke aanvulling.

Maar toch een vraagje, sinds kort is er een blog dat via succes verhalen reclame maakt voor een detacheerder: http://peak-it.tweakblogs.net/blog/

Werving is niet toegestaan op GoT. Wel op blogs? Mijn irritatie- en onzinmeter sloeg iets uit na het lezen van de blog. Was waarschijnlijk ook voor het laatst dat ik die lees, maar dat is mijn persoonlijke voorkeur.

En wat dan bijvoorbeeld van de blog van http://pcdealer.tweakblogs.net/blog/ die over HP schrijft? Niks tegen PCDealer natuurlijk en het feit dat hij in gaat op een aantal producten van HP.

[ Voor 3% gewijzigd door Motrax op 10-01-2008 15:44 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-12-2025
Wat ook opvallend is, is dat de eerste blogger waarschijnlijk zijn account shared omdat ik onder zijn twee artikelen twee verschillende namen zie staan. Lijkt me in strijd met de regels, om het over de inhoud maar niet te hebben. :)

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:23

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Dat de schrijver van de HP blog erg gecharmeerd is van HP is niet vreemd:
Ik heb in mijn professionele carriëre gewerkt voor HP in de functie van mederwerker Hardware Support voor HP iPAQ's en Business Notebooks. Daarna heb ik de functie van HP Technical Sales Executive bekleedt. Toen was ik accountmanager HP Care Pack's (fabrieksgarantie uitbreidingen).
De Peak log komt ook op mij over als (onwenslijke) verkapte spam.

[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 10-01-2008 16:06 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:21

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

De blog is verwijderd en de user heeft mail.

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Topicstarter
Bor de Wollef schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 16:02:
Dat de schrijver van de HP blog erg gecharmeerd is van HP is niet vreemd:
Ik heb onder andere vanwege die tekst ook niks tegen zijn blog. Als de HP blog al niet kan, dan zou een review over bijvoorbeeld de HTC Touch White ook niet kunnen. Dan alleen maar over het weer en de kerstmarkt schrijven :+
Longbeard schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 16:20:
De blog is verwijderd en de user heeft mail.
Jeuh d:)b

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |