Ik heb hier een template-user aangemaakt met allerlei standaardsettings. Het meeste word netjes overgenomen zodra ik de template gebruik om een nieuwe user aan te maken. Echter, 1 tab word stelselmatig genegeerd, namelijk het tab "Terminal Services Profile".
Hier heb het "profile path" opgenomen in de vorm van "\\<servernaam>\<sharename>\%username%" (zonder aanhalingstekens uiteraard)
En dat werkt dus niet, het veld word leeggelaten... de folder word ook niet aangemaakt. En de rechten in de root folder staan zodanig dat dit is toegestaan. Ik ben ingelogged met een account dat Domain Admin rechten heeft.
Het normale (niet-TS) profile word wel netjes overgenomen + folder aangemaakt.
Ik heb uiteraard al wel gezocht, maar kan niet echts iets relevants vinden.
Het betreft een Active Directory versie 2000. En ja, ik weet dat het via een GPO ook kan worden afgedwongen, maar dat wil ik dus niet.
Iemand enig idee? Ik zal vast iets simpels over het hoofd zien, maar ik staar me er een beetje blind op...
Hier heb het "profile path" opgenomen in de vorm van "\\<servernaam>\<sharename>\%username%" (zonder aanhalingstekens uiteraard)
En dat werkt dus niet, het veld word leeggelaten... de folder word ook niet aangemaakt. En de rechten in de root folder staan zodanig dat dit is toegestaan. Ik ben ingelogged met een account dat Domain Admin rechten heeft.
Het normale (niet-TS) profile word wel netjes overgenomen + folder aangemaakt.
Ik heb uiteraard al wel gezocht, maar kan niet echts iets relevants vinden.
Het betreft een Active Directory versie 2000. En ja, ik weet dat het via een GPO ook kan worden afgedwongen, maar dat wil ik dus niet.
Iemand enig idee? Ik zal vast iets simpels over het hoofd zien, maar ik staar me er een beetje blind op...
[ Voor 7% gewijzigd door wildhagen op 10-01-2008 14:05 ]
Virussen? Scan ze hier!