[Win2k3]Active Directory view vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 238 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sepiroth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-01 09:27
Een klein "probleempje":
Wanneer ik in "AD Users & Computers" in het linker venster Groups open en vervolgens op een Group klik, dan krijg ik in het rechter venster niet de members te zien.

Nou zou ik graag willen weten, of het mogelijk is om dat voor elkaar te krijgen én hoe...

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:51

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Groups in het linker venster? Ik denk dat je OU (Organisational Units) bedoeld. Die kunnen in het linker venster worden weergegeven. Voor zover ik weet kunnen groups dat niet. Zou je er anders een screentje van kunnen uploaden?

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

Verwijderd

ElCondor schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 15:57:
Groups in het linker venster? Ik denk dat je OU (Organisational Units) bedoeld. Die kunnen in het linker venster worden weergegeven. Voor zover ik weet kunnen groups dat niet. Zou je er anders een screentje van kunnen uploaden?
Kan wel als je in View> Users, groups and Computers as containers aangevinkt hebt staan.

Wat de bedoeling is van die View weet ik niet.

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:51

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 05:14:
[...]

Kan wel als je in View> Users, groups and Computers as containers aangevinkt hebt staan.

Wat de bedoeling is van die View weet ik niet.
Nee, inderdaad, zeker niet als je niet relevante informatie over het geselecteerde object in het rechtervenster te zien krijgt.
Nu kan een AD object natuurlijk behoorlijk wat parameters hebben, maar toch, lijkt het me redelijk voor de handliggend dat de meest opgevraagde parameter voor een object welke gekoppeld kan worden door membership deze koppeling is. Fijn dat ze die view mogelijk maken, maar wat heb je er nu precies aan dan? :/

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)