Toon posts:

Overstap van Tiscali naar Telfort abo mogelijk

Pagina: 1
Acties:
  • 1.399 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit al twee jaar bij Tiscali en heb net als iedereen de brief gehad dat alles bij het oude blijft.

Ik kom er net bij toeval achter dat het nu mogelijk is je Tiscali abo (edit-grATIS) om te zetten naar het Telfort abo. En dan bedoel ik de snelheid.
Net even gebeld met de heldesk. Het systeem is vandaag gestart en vanaf maandag a.s. kun je via de site vanTelfort (even inloggen met je Tiscali login) je abo omzetten naar een (tot) 20 Mbit abo...
En dat kan ook al zit je nog middenin je huidige Tiscali abo.

Mooi toch ?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2008 13:18 ]

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Ik heb inmiddeld ook al een jaar een Tiscali abbonoment van 6Mbit en ben er erg over te spreken. Ik vroeg mij zelf ook al af of ik een 20Mbit connectie kon krijgen voor 20 euro omdat Tiscali toch over gaat tot Telfort. Hier wil ik graag ook meer over weten als iemand dit voor elkaar krijgt of weet waar je dit kan doen.

Op de site van tiscali staat:
Helaas is het momenteel niet mogelijk om uw Tiscali-abonnement al te wijzigen in een Telfort-abonnement. Na 14 januari wordt uw huidige abonnement automatisch omgezet. De voordelen voor u:

- uw abonnement wordt automatisch omgezet, u hoeft niets te doen
- u behoudt uw huidige modem
- u behoudt uw huidige emailadressen en ontvangt een extra Telfort-adres
- de inhoud van uw mailbox wordt meeverhuisd naar Telfort internet
- u behoudt uw homepageruimte indien u deze heeft geactiveerd

Na de verhuizing kunt u alsnog wijzigingen doorvoeren in uw Telfort internet abonnement.
Ik vindt het nogal vreemd dus, hopelijk komt er een optie om kostenloos en zonder teveel gedoe over te stappen op de snellere lijn.

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij kun je niet goed lezen..
Er staat duidelijk dat per 14 januari (aanstaande maandag dus) je abo automatisch overgezet gaat worden..
Dat, samen met mijn info hierboven, betekent dat je vanaf maandag aanstaande op (tot) 20 Mbit zit...

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:08:
Er staat duidelijk dat per 14 januari (aanstaande dinsdag dus) je abo automatisch overgezet gaat worden..
Dat, samen met mijn info hierboven, betekent dat je vanaf dinsdag aanstaande op (tot) 20 Mbit zit...
Dat is niet helemaal waar, om die 20Mbit lijn te krijgen zal je het abbonoment moeten omzetten.
Blijft mijn huidige ADSL-abonnement hetzelfde?
U behoudt exact hetzelfde abonnement als wat u nu heeft bij Tiscali. U behoudt dezelfde snelheid en betaalt dezelfde abonnementsprijs.
Ik vraag me dus af hoe dat zal gebeuren en of daar kosten mee zijn gebonden, qua overzetting.

Verwijderd

Topicstarter
Nu weet ik zeker dat je niet goed kunt lezen:

lees mijn topicstart nou nog eens goed door...
Ik had alleen het woordje GRATIS nog even toe moeten voegen... doe ik alsnog even..

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2008 13:13 ]

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Er staat duidelijk dat per 14 januari (aanstaande maandag dus) je abo automatisch overgezet gaat worden..
Dat, samen met mijn info hierboven, betekent dat je vanaf maandag aanstaande op (tot) 20 Mbit zit...
Nee, je zal niet automatisch omgezet worden. Als je niets doet blijf je je oude snelheid houden. Wil je overstappen? Dan kan dat. Je moet minimaal één jaar klant zijn en je gaat een nieuw jaarcontract aan.

Afhankelijk van diverse factoren zoals afstand tot de centrale en kabelkwaliteit zul je een aangepaste snelheid krijgen

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

SniperFox schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:03:
Ik heb inmiddeld ook al een jaar een Tiscali abbonoment van 6Mbit en ben er erg over te spreken. Ik vroeg mij zelf ook al af of ik een 20Mbit connectie kon krijgen voor 20 euro omdat Tiscali toch over gaat tot Telfort. Hier wil ik graag ook meer over weten als iemand dit voor elkaar krijgt of weet waar je dit kan doen.

Op de site van tiscali staat:

[...]

Ik vindt het nogal vreemd dus, hopelijk komt er een optie om kostenloos en zonder teveel gedoe over te stappen op de snellere lijn.
kijk op de website van telfort, niet die van tiscali. daar kan je al een aantal dagen overstappen namelijk

Verwijderd

Topicstarter
Nee,dat lijkt maar zo..
Als je op de laatste page komt zie je dat je niet door kunt klikken, dat kan pas vanaf aanstaande maandag..

Verwijderd

Topicstarter
SniperFox schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:11:
[...]

Dat is niet helemaal waar, om die 20Mbit lijn te krijgen zal je het abbonoment moeten omzetten.
Ik geef het op....
[...]

Ik vraag me dus af hoe dat zal gebeuren en of daar kosten mee zijn gebonden, qua overzetting.
Ik zou zeggen LEES mijn start nog eens één keer door en probeer eens iets op de site vanTelfort.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:14:
Nee,dat lijkt maar zo..
Als je op de laatste page komt zie je dat je niet door kunt klikken, dat kan pas vanaf aanstaande maandag..
had het ook niet geprobeerd aangezien je daar verplicht bent om een anti-spam filter te gebruiken

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:16:
Ik zou zeggen LEES mijn start nog eens één keer door en probeer eens iets op de site vanTelfort.
Lees jij eens goed en vertel mij nu eens waar staat dat je automatisch omgezet wordt naar 20MB want daar is absoluut niets van waar. Op de veelgestelde vragen site staat overduidelijk;
Wat betekent dit voor mijn abonnement?

Inhoudelijk verandert er niets aan uw abonnement. De snelheid van uw verbinding blijft gelijk, u behoudt uw e-mailadressen en u blijft gewoon dezelfde abonnementskosten betalen.

Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:17:
[...]

had het ook niet geprobeerd aangezien je daar verplicht bent om een anti-spam filter te gebruiken
dan moet je later contact opnemen met de klantenservice en kan je dat ongedaan maken. (bron: tiscali forum)

[ Voor 20% gewijzigd door Gunner op 10-01-2008 13:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Gunner schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:13:
[...]

Nee, je zal niet automatisch omgezet worden. Als je niets doet blijf je je oude snelheid houden. Wil je overstappen? Dan kan dat. Je moet minimaal één jaar klant zijn en je gaat een nieuw jaarcontract aan.
Dat heb ik niet vermeld omdat mij het nieuwe jaarcontract niets uitmaakt. En mij is aan de telfoon verteld dat het voor iedereen geldt.
Afhankelijk van diverse factoren zoals afstand tot de centrale en kabelkwaliteit zul je een aangepaste snelheid krijgen
Daarom schreef ik ook: TOT 20 Mbit..

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:17:
[...]

Heb ik ook gelijk gevraagd. Even bellen en ze zeggenhet voor je op. Dan wordt het niet aan je gefaktureerd.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:19:
[...]

Dat heb ik niet vermeld omdat mij het nieuwe jaarcontract niets uitmaakt. En mij is aan de telfoon verteld dat het voor iedereen geldt.
Dan moeten ze hun eigen mensen beter informeren.

Als je niets doet, krijg je geen andere snelheid. Zie ook mij latere post met een citaat van hun eigen website.

[ Voor 7% gewijzigd door Gunner op 10-01-2008 13:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Gunner schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:19:
[...]

Lees jij eens goed en vertel mij nu eens waar staat dat je automatisch omgezet wordt naar 20MB want daar is absoluut niets van waar. Op de veelgestelde vragen site staat overduidelijk;
Beste man, lees mijn topicstart, dan zie je dat ik zeg dat je via de Telfort site GRATIS je abo om kunt zetten naar de nieuwe snelheid. Ik schreef dat ZIJN info IN COMBINATIE met de mijne ertoe leidt dat je vanaf maandag a.s. de boel om kunt zetten...

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:24:
[...]

Beste man, lees mijn topicstart, dan zie je dat ik zeg dat je via de Telfort site GRATIS je abo om kunt zetten naar de nieuwe snelheid. Ik schreef dat ZIJN info IN COMBINATIE met de mijne ertoe leidt dat je vanaf maandag a.s. de boel om kunt zetten...
Beste man, jij beweert dat iedereen maandag op 20mbit zit? :?
En ik beweer dat dat pertinent niet waar is.

[ Voor 4% gewijzigd door Gunner op 10-01-2008 13:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
Gunner schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:23:
[...]

Dan moeten ze hun eigen mensen beter informeren.

Als je niets doet, krijg je geen andere snelheid. Zie ook mij latere post met een citaat van hun eigen website.
Ik zou zeggen doe vooral niets en blijf lekker op je oude abo voort internetten.
Dan stap ik maandag a.s. wel GRATS over op een (TOT) 20 Mbit abo..

<zucht>... (probeer je je mede-internetter te informeren....)

Verwijderd

Gunner schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:19:
dan moet je later contact opnemen met de klantenservice en kan je dat ongedaan maken. (bron: tiscali forum)
ja ik had het gelezen (ik post daar zelf ook), ik had gisteren daar ook een mailtje over gestuurd naar de klantenservice.

Verwijderd

Topicstarter
Gunner schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:26:
[...]

Allerallerlaatse poging.

Ik schrijf dat je vanaf maandag je abo om kunt zetten (zelf doen dus, actief iets odnernemen).... je leest niet goed.

Maar het is goed zo.
Ik probeer iedereen een tip te geven. Als er dan zo vreselijk slecht gelezen wordt en gezeurd.... laat maar..ga maar lekker thuis af zitten wachten en onderneem zelf vooral niets..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2008 13:30 ]

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:29:
[...]

Allerallerlaatse poging.

Ik schrijf dat je je vanaf maandag je abo om kunt zetten.... je leest niet goed.

Maar het is goed zo.
Ik probeer iedereen een tip te geven. Als er dan zo vreselijk slecht gelezen wordt en gezeurd.... laat maar..ga maar lekker thuis af zitten wachten en onderneem zelf vooral niets..
Joh ik quote je letterlijk waarin je zegt dat alles automatisch gaat :')

Ik wist al vanaf maandag dat het mogelijk was om je abo om te zetten, en er werdt al druk over gediscussierd in het tiscali topic, maar die heb je blijkbaar niet gevonden dus tsjah....

[ Voor 15% gewijzigd door Gunner op 10-01-2008 13:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
Gunner schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:30:
[...]

Joh ik quote je letterlijk waarin je zegt dat alles automatisch gaat :')
Domme jongen:

".....en vanaf maandag a.s. kun je via de site vanTelfort (even inloggen met je Tiscali login) je abo omzetten naar een (tot) 20 Mbit abo"

Kwestie van knippen plakken uit mijn eigen berichtje.. moeilijk he.

Slaap lekker..

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Lijkt me sterk dat je door inloggen gelijk je verbinding hebt omgezet naar 20MBit. Je hebt geen ADSL2 modem waarschijnlijk en gewoonlijk blijft gewoon alles hetzelfde. Dit omdat er wel vaker mensen van hun abo af willen en ivm wijzigingen kunnen ze dat kosteloos.

Edit:
En ben eens niet zo negatief tegen iedereen :/

[ Voor 10% gewijzigd door Kixtart op 10-01-2008 13:33 ]

☻/
/▌
/ \

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Kixtart schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:32:
Lijkt me sterk dat je door inloggen gelijk je verbinding hebt omgezet naar 20MBit. Je hebt sowieso geen ADSL2 modem waarschijnlijk en gewoonlijk blijft gewoon alles hetzelfde. Dit omdat er wel vaker mensen van hun abo af willen en ivm wijzigingen kunnen ze dat kosteloos.

Edit:
En ben eens niet zo negatief tegen iedereen :/
De meeste Tiscali klanten hebben al een ADSL2+ geschikt modem.
Dude. Hier ben ik niet zo van gediend.

Volgens mij praten we een beetje langs elkaar heen. Jij quote een beetje onhandig waardoor het lijkt alsof jij aan het spreken bent. Daarom begrijp ik jou verkeerd.

Je gaat WEL automatisch om naar Telfort, maar je gaat NIET automatisch naar 20mbit. Bedoel je dat te zeggen? Want dan begrijpen we elkaar.

[ Voor 125% gewijzigd door Gunner op 10-01-2008 13:43 ]

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Gunner schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:33:
[...]

De meeste Tiscali klanten hebben al een ADSL2+ geschikt modem.
k, maar dat automatisch klopt dan alleen niet.
Je zult automatisch Tiscali->Telfort gaan, maar voor hogere snelheden moet je zelf (dmv van site dus) een nieuwe abonnement aan gaan.

☻/
/▌
/ \

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb gewoon een week of wat geleden gebeld. Ik kon opzeggen per 14januari terwijl ik normaal gesproken nog een maand of wat lid moest blijven. Ze konden me per 14januari aansluiten op telfort en kreeg hierbij gewoon het modem(voor mij wel handig want oude was al weer 1.5 jaar oud).

I, for one, like Roman numerals

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Kixtart schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:36:
[...]

k, maar dat automatisch klopt dan alleen niet.
Je zult automatisch Tiscali->Telfort gaan, maar voor hogere snelheden moet je zelf (dmv van site dus) een nieuwe abonnement aan gaan.
Nee dat klopt. Je gaat wel automatisch naar Telfort, maar voor de nieuwe snelheden moet je een nieuw jaarcontract afsluiten.

Overigens is dit de overstap link.

[ Voor 23% gewijzigd door Gunner op 10-01-2008 13:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
Gunner schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:26:
[...]

[...]
Ik heb gezegd:

..
"Er staat duidelijk dat per 14 januari (aanstaande maandag dus) je abo automatisch overgezet gaat worden..
Dat, samen met mijn info hierboven, betekent dat je vanaf maandag aanstaande op (tot) 20 Mbit zit..."

Vooral de laatste zin: "dat, samen met mijn info hierboven"

Dus je abo gaat over naat Telfort en je moet zelf je snelheid verhogen door even in te loggen.
Het staat er echt allemaal, het is nogal irritant als mensen je post maar half lezen.

Ik kom ergens achter dat voor iedereen leuk is die bij Tiscali zit/zat.
Vervolgens geef ik hier een tip waarvan ik hoop dat iedereen er iets aan heeft en dan onstaat er een raar en zinloos gesprek door miscommunicatie.

Waarom logt men niet gewoon zelf even in bij Telfort om te kijken.
En dat er mensen zijn die het al wisten: helemaal goed. Volgens mijn informatie bij Telfort kan het pas vanaf de 14e effectief veranderd worden.

Verwijderd

Topicstarter
Gunner schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:37:
[...]

Nee dat klopt. Je gaat wel automatisch naar Telfort, maar voor de nieuwe snelheden moet je een nieuw jaarcontract afsluiten.
Dat probeer ik je dus al de hele tijd te zeggen....mijn klomp is zojuist gebroken...

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:45:
Dus je abo gaat over naat Telfort en je moet zelf je snelheid verhogen door even in te loggen.
Het staat er echt allemaal, het is nogal irritant als mensen je post maar half lezen.
Precies! Dat klopt helemaal. Maar doordat jij een beetje raar quote leest het voor ons heel onhandig waardoor er zulke misverstanden ontstaan.

Nu weer vriendjes? ;)

Verwijderd

Topicstarter
Gunner schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:47:
[...]

Precies! Dat klopt helemaal. Maar doordat jij een beetje raar quote leest het voor ons heel onhandig waardoor er zulke misverstanden ontstaan.

Nu weer vriendjes? ;)
Ik quote nIEt raar..

Okee, weer vriendjes....

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Iedereen probeerde het gewoon duidelijker te maken. De eerste reply ging over dat je het handmatig om moet zetten naar het nieuwe abonnement en jouw reactie was "Volgens mij kun je niet goed lezen.." en daarna nog een paar keer. Het was dus wel zo en sowieso niet echt een nette manier om te reageren.

Maarja, nu is het duidelijk ;)

edit:
Je gaat vanaf 14 jan waarschijnlijk weer een 1 jaar abo aan, maar voor de meeste zou het niet veel uitmaken als je voor dezelfde prijs meer snelheid hebt. Verder zal er op 14jan meer duidelijk zijn.

[ Voor 32% gewijzigd door Kixtart op 10-01-2008 14:06 ]

☻/
/▌
/ \

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Misschien gaan er nu wat schenen sneuvelen maar ik snap er de ballen van

Eerst richting de modjes: wat voegt dit topic toe aan de discussies die er al zijn in de grote Tiscali en Telfort topics? Dat, in combinatie met enige hostiliteiten over en weer, doet me vermoeden dat er een slotje op had gekund?

Dan richting de situatie an sich: tot op zekere hoogte klopt het hele verhaal, je kan gratis je abbo omzetten. Wat er niet wordt vermeld (of vergeten is), is het volgende:
- omzetten van Tiscali naar Telfort 20Mb houdt in dat je van bedrag x overgaat naar 20 tientjes in de maand. <PUNT>
- niet omzetten houdt in dat je gewoon je Tiscali-snelheid houdt alsmede de bijbehorende kosten.

Ik snap het topic op zich wel; vrijheid van info-verspreiding en dergelijke maar als je dan toch je mede-internetters wil voorlichten, dan gaarne volgende keer met een duidelijk verhaal, mooi opgesomd en voorzien van stappenplan, conclusies en risico's waar niet allerlei mensen (zoals Gunner) over kunnen struikelen.

*edit*
Spreek net iemand die ook in die situatie zit; blijkbaar kan/mag/moet je bij Telfort tegen gereduceerd tarief ook kiezen om in je nieuwe 20Mb-abbo een nieuw/ander modem te bestellen. Misschien ook leuke info?

[ Voor 9% gewijzigd door MAX3400 op 10-01-2008 14:19 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:37
MAX3400 schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 14:16:
Eerst richting de modjes: wat voegt dit topic toe aan de discussies die er al zijn in de grote Tiscali en Telfort topics? Dat, in combinatie met enige hostiliteiten over en weer, doet me vermoeden dat er een slotje op had gekund?
Juist niet! In de 'grote telfort en tiscali topics' is geen technische vraag/oplossing meer te vinden omdat het alleen maar over abo's, omzetten en levertijden gaat!!!

• MAX3400

MAX3400

Rrob schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 14:27:
[...]

Juist niet! In de 'grote telfort en tiscali topics' is geen technische vraag/oplossing meer te vinden omdat het alleen maar over abo's, omzetten en levertijden gaat!!!
Being my point: ondanks dat je blijkbaar vervelend vindt dat genoemde topics geen technische inhoud hebben, staat daar dus ongeveer al 80x genoemd waarvoor hier nu een nieuw topic is aangemaakt, zijnde "het omzetten/overstappen/afsluiten van Tiscali".

Verwijderd

Okay mannen, niet direct boos worden ;) maar nog 1 vraagje

ik heb nu een Tiscali T6 abonnement voor 14,95. Dit wordt per 14-1 dus Telfort. Maar ik neem aan dat ik dan NIET voor die oude prijs, 14,95 dus, ( door dit via de site door te geven) voor dezelfde prijs ,een 20 MB abbo kan krijgen ? Dat de minimum prijs altijd 19,95 zal zijn dus - althans dat vermoed ik toch wel heftig.

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Ik verwacht dat het gaat zoals gewoonlijk
1. Doe je niks heb je 6Mbit voor 14.95, maar wel bij Telfort
2. Zet je hem over dan ga je een nieuw abo aan en betaal je 19.95 voor 20Mbit, zonder upgrade kosten (aangezien ze het over gratis hebben).

☻/
/▌
/ \

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 15:07:
Okay mannen, niet direct boos worden ;) maar nog 1 vraagje

ik heb nu een Tiscali T6 abonnement voor 14,95. Dit wordt per 14-1 dus Telfort. Maar ik neem aan dat ik dan NIET voor die oude prijs, 14,95 dus, ( door dit via de site door te geven) voor dezelfde prijs ,een 20 MB abbo kan krijgen ? Dat de minimum prijs altijd 19,95 zal zijn dus - althans dat vermoed ik toch wel heftig.
Ja, maar bij die 20MB voor 19,95 zit de lijnhuur al in, en bij je T6 voor 14,95 niet.

Of je betaald dat via KPN of Tiscali belast dat door, dus in principe krijg je dus meer, voor minder :)

• andreas2005
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-10 10:26
Op het gevaar nu een "domme jongen" >:) genoemd te worden, toch even een vraag:
blijven mijn tiscali-mailadressen en homepageruimte behouden op het moment dat ik de overstap naar 20Mbit maak? Ik krijg namelijk de indruk dat ik in ieder geval de homepageruimte dan moet opgeven. Ze blijven wél behouden als ik mijn huidige snelheid behoud, dat is wél duidelijk uit de info van Tiscali.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Homepageruimte is al overgezet naar http://home.telfort.nl.

Je oude homepageruimte is nog wel bereikbaar onder http://home.tiscali.nl maar uploaden via FTP gaat alleen nog maar via ftp://home.telfort.nl

[ Voor 55% gewijzigd door Gunner op 10-01-2008 15:28 ]

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Even tot 14jan wachten of aan de helpdesk vragen ;)

☻/
/▌
/ \

• MAX3400

MAX3400

Dan even een technisch-inhoudelijke vraag: ADSL-abonnementen zijn standaard voorzien van een aanzienlijke overboeking. Iemand enig idee welke overboekingen Tiscali heeft/had en wat Telfort daarvoor in de plaats levert?

• megaman144
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-01 12:36

megaman144

waarom ik weet het niet

Ik weet alleen dat de overboeking een stuk hoger ligt. :'(

amd64 3000+ 939 9800@pro 19"tft G7muisie

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
megaman144 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:06:
Ik weet alleen dat de overboeking een stuk hoger ligt. :'(
Onderbouw even met een URL waar je dat vandaan haalt als je wilt. Nu is het een stelling uit de lucht gegrepen. Ik lees de topics van Tiscali (voorheen) en die over Telfort (nu) mee en zie nergens reacties dat 's avonds het minder snel gaat dan overdag. Al zou de overboeking 2x hoger zijn heeft niemand er last van lijkt mij.

[ Voor 28% gewijzigd door bjck op 27-02-2008 21:07 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

Hoe lang duur het ongeveer voordat je abo van T6 naar T20 wordt overgezet?
Pagina: 1