Toon posts:

onverklaarbare pc problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nogal raar, voor mij onverklaarbaar probleem met mn pc. Afgelopen week sloot ik m af en toen ik m even later weer wilde aanzetten gebeurde er niks. Ik dacht uiteraard dat de voeding het begeven had, dus na het vervangen van de voeding startte die weer netjes op. Een avondje laten testdraaien, geen enkel probleem. De volgende dag heb ik m met remote desktop nog weten over te nemen , maar daarna lukte dat niet meer. Toen ik thuiskwam brandde het lampje wel, maar er was geen harddisk activiteit en het scherm bleef zwart. De instellingen voor stand by etc etc heb ik niks aan veranderd, dus das niet het geval. Toen ik m resette kwam die ook niet meer op, geen piep te horen en ik kreeg geen bios splash screen in beeld. Als ik m dan effe laat uitstaan en een paar keer probeer start die weer netjes windows op. Maar voor hoe lang die actief blijft is een goeie vraag! Iemand enig idee? Het rare is dat ie voordat de voeding ermee kapte nooit een steek liet vallen en gemiddeld 20 uur per dag aanstond.

Systeem:
Windows xp sp2
1 gb corsair
400 watt voiding
Asus K8Vmx
Amd 2800+

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Begin eens met het stappenplan van de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens stap voor stap door. waarschijnlijk is er een stukje hardware dat niet goed meer werkt, door de troubleshooter te doorlopen kom je erachter waar dat de fout zit.

Verwijderd

Topicstarter
ga ik doen ! thnx