Nog een ideetje

Pagina: 1
Acties:

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:50

Booster

Superuser

Topicstarter
Yo Allemaal,

Ik zat gisteren te denken of het misschien handig was om iedere post een soort bookmark te geven. Hiermee zou je handig een bepaalde post kunnen aangeven ipv globaal een thread aangeven waar 'ergens' een post staat van 'een' user etc.

Ik heb nog geen idee hoe je het zou moeten maken (ivm. de posts-per-page instellingen die bij iedereen anders is bv) maar misschien is het handig?

Ik bedoel dus dat je bv krijgt iets als:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/36#36
dat ie dan naar de 36ste post gaat in die thread.

ut was ook maar weer een ideetje ;)

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

mmmm, maar waarvoor zou dit toepasbaar moeten zijn? Verwijzingen komen niet vaak voor. Alleen op SU zou zoiets breed toepasbaar zijn. Als Adjes makkelijk en snel willen werken, dan zou het wel voor Adjes DE uitvinding zijn. :)

• Arjen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-01 08:52
Goed idee, hadden we zelf ook al een tijdje in gedachten. Kan verder ook handig zijn bij de search.

• Booster
  • Laatst online: 22:50

Booster

Superuser

Topicstarter
Op donderdag 15 februari 2001 10:33 schreef Arjen het volgende:
Goed idee, hadden we zelf ook al een tijdje in gedachten. Kan verder ook handig zijn bij de search.
De search had ik nog niet eens aan gedacht :)

Maar het leek me wel fijn, om dingen gewoon een stuk beter aan te kunnen wijzen.

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• Palomar
  • Niet online
ik had gisteren ook nog wat ideetjes gepost :).. topic is alleen al uit het zicht verdwenen:

<ctrl C>

- Forums sorteren op 'last post', 'aantal topics' etc. dmv klikken het betreffende kopje bovenin het forum :). Klinkt misschien wat overbodig maar het lijkt me wel handig, zo zie je met 1 klik het forum met de meest recente post bovenaan :). Of je kunt forums sorteren op aantal posts/topics.. iets minder zinvol maar toch een leuke feature :Y)

Ook misschien handig is om in de kolom 'last post' van elke getoonde 'datum/tijd' (14-02-2001 12:51) een link te maken naar de laatste post in het betreffende forum.

- webicons of 'normale' icons. Nu is het zo dat veel mensen OF een webicon hebben OF een geupload icon. Dit schept wat verwarring, want wat moet je nou kiezen bij de prefs? Als je 'Webicons gebruiken' aanzet zie je de geuploade icons niet en andersom.. -> ik wil gewoon ieders icon zien :P

<ctrl V>