Toon posts:

Jacascript je leeftijd ?

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Voor school moet ik een javascript opdracht maken waar in mijn leeftijd automatish veranders als je een jaar ouder word. Ik ben heel slegt in javascript maar kunnen jullie mij verder helpen. Via google kan ik ook niks vinden

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-12 15:50

ThunderNet

Flits!

Zonder javascript veranderd je leeftijd ook wel als je een jaar ouder wordt.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Verwijderd

Topicstarter
Hahaha, nee maar het moet op een web pagina komen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het idee van dit soort huiswerk is dat je het zelf doet en er van leert, ipv dat je andermans scriptje copypaste. Misschien lullig voor je, maar zo (huis)werk voorkauwen doen we daarom niet op GoT.

Dergelijke berekeningen (huidige datum - geboortedatum) zijn trouwens heel basaal, dus pak een willekeurige JavaScript tutorial (of de info die je via school zult hebben kunnen krijgen), bedenk hoe je het op papier in je hoofd zou doen en je bent er al.

Dit topic gaat dus op slot, omdat we geen huiswerk doen voor anderen (en omdat Internetproviders en Hosting hoe dan ook niet de plaats is waar ontwikkelen wordt besproken, daar is de DevSchuur voor).. Succes :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.