Een kwestie van praten zou ik zeggen. De eerste keer liet ik eerst alles samen stellen en zei toen dat ik mijn coupon dat ik via de mail heb gekregen wou gebruiken, anders het niet wil bestellen. Natuurlijk willen ze geen klant kwijt en deden ze het. Een 2de keer ging het ook makkelijk. Geen probleem mee gemaakt. Een 3de keer (laatste dag van acties) was een drama, die kerel wou het niet toepassen omdat ik al genoeg korting kreeg

, naderhand zei hij dat het alleen toepasbaar was voor de Inspiron. Naar mijn weten is de XPS een onderdeel van de inspiron, zo stond het in mijn mail. Ik legde dit uit, ging die vragen aan de manager en zei dat het niet kon. Hup een lang gesprek gehad met de manager, ging me een offerte doen. Ik kreeg de offerte, totaal niet de gewenste bedrag en heb hier wat tips gevraagd. Ik volgde McDennis zijn raad (nog altijd dankbaar) en kreeg een aardige man aan de telefoon. Hij was bereid om me te helpen en alles is nu geregeld. Ik heb de XPS M1530 kunnen krijgen voor de prijs dat ik wou.
Het ligt deraan wie je aan de telefoon krijgt en hoe vriendelijk je het regelt.