Wie heeft er Problemen met dell?

Pagina: 1
Acties:
  • 97 views sinds 30-01-2008

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-01 00:00

agaam

dit is mijn huisdier

Topicstarter
ben deze topic maar even gaan starten, omdat er toch wel problemen zijn met de call center,s van dell, en dan kunnen hier de problemen van dell neer gezet worden.

dat de 1 wel de korting codes kan doen via de telefoon met dell, en de ander lukt het met geen mogelijkheid.

[ Voor 24% gewijzigd door agaam op 10-01-2008 11:32 ]

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-01 15:45
Een kwestie van praten zou ik zeggen. De eerste keer liet ik eerst alles samen stellen en zei toen dat ik mijn coupon dat ik via de mail heb gekregen wou gebruiken, anders het niet wil bestellen. Natuurlijk willen ze geen klant kwijt en deden ze het. Een 2de keer ging het ook makkelijk. Geen probleem mee gemaakt. Een 3de keer (laatste dag van acties) was een drama, die kerel wou het niet toepassen omdat ik al genoeg korting kreeg :?, naderhand zei hij dat het alleen toepasbaar was voor de Inspiron. Naar mijn weten is de XPS een onderdeel van de inspiron, zo stond het in mijn mail. Ik legde dit uit, ging die vragen aan de manager en zei dat het niet kon. Hup een lang gesprek gehad met de manager, ging me een offerte doen. Ik kreeg de offerte, totaal niet de gewenste bedrag en heb hier wat tips gevraagd. Ik volgde McDennis zijn raad (nog altijd dankbaar) en kreeg een aardige man aan de telefoon. Hij was bereid om me te helpen en alles is nu geregeld. Ik heb de XPS M1530 kunnen krijgen voor de prijs dat ik wou.
Het ligt deraan wie je aan de telefoon krijgt en hoe vriendelijk je het regelt.

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:59

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

geen problemen met dell. zakelijk support is echt perfect. :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• Ransom_nl
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-03-2024
Onbegijpelijk dat je een order geplaatst hebt, vervolgens belt om meer geld uit te geven aan wat upgrades en vervolgens te horen krijgt dat er geen andere mogelijkheid is dan je order te cancellen. Zoals Mudi zegt kan het misschien best verschillen door wie je geholpen wordt, maar in een ander topic was al te lezen dat dezelfde medewerker die eerst wel behulpzaam was later ook niet meer wilde wijken van "De werkwijze van Dell" .
Ook verkondigt Dell dat hun XPS sytemen de top zijn wat betreft kwaliteit en prestaties, maar ze geven standaard maar 1 jaar garantie. Volgens Europese regelgeving zijn ze verplicht minimaal 2 jaar te geven aan consumenten. Heb in ieder geval al gelezen dat Dell medewerkers dit vaak ontkennen (Arrogant of gewoon dom) en dat ze inmiddels al enkele rechtzaken aan hun broek hebben hangen. Goed bezig die mannen van Dell!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:38

Thandor

SilverStreak

CSL is bedoelt voor discussies over hardware, niet over bedrijven. Verplaatsen naar SG heeft niet zoveel zin omdat dit topic uit zal draaien op een opsomtopic en nagenoeg geen discussiewaarde heeft :). Beoordelingen over Dell kun je vinden (en kwijt) in de Tweakers.net - Shopreviews.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.