Zoals topic zegt, waar kan ik Linux SuSE 7.1 downloaden ?
Ik zie het nergens op suse.com staan en ook op ftp.suse.com zie ik alleen maar 7.0...
Ik zie het nergens op suse.com staan en ook op ftp.suse.com zie ik alleen maar 7.0...
Ik vind het aardig dat je deze url geeft, waar ik allang ben wezen kijken, maar waarom kijk je zelf niet eerst even of daar wel degelijk suse 7.1 te downloaden is.Op donderdag 15 februari 2001 11:16 schreef mboogie2 het volgende:
www.linuxiso.org
Verwijderd
Idd, ik heb net 2 maanden terug 7.0 gekocht..Op donderdag 15 februari 2001 12:47 schreef Bart B het volgende:
Misschien een domme opmerking, maar waarom koop je de Distro niet? kijk, 300 piek voor een windows vindt ik veel, maar 100,- voor een LINUX distro vindt ik wel het kopen waard. Oke, als je telkens het nieuwste van het nieuwste wil hebben dan moet je er niet aan beginnen, maar ik kan het je aanbevelen.
Powered bij meergranenbrood.
Verwijderd
Als je 7.0 hebt hoef je 7.1 natuurlijk ook niet te kopen. Gewoon updaten !Op donderdag 15 februari 2001 13:27 schreef Twilight het volgende:
[..]
Idd, ik heb net 2 maanden terug 7.0 gekocht..
Om nu weer 7.1 voor een meier te kopen ;?
neh..
Helemaal mee eens... anders kan je aan het kopen blijven!Idd, ik heb net 2 maanden terug 7.0 gekocht..
Om nu weer 7.1 voor een meier te kopen ;?
neh..
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq