Waar SUSE 7.1 te downloaden ?

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
Zoals topic zegt, waar kan ik Linux SuSE 7.1 downloaden ?

Ik zie het nergens op suse.com staan en ook op ftp.suse.com zie ik alleen maar 7.0...

• Twilight
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 11:49
Haha, wou ik net vragen.. ;)
Want de distro licht nu ongeveer al in de winkels, en volgens de 'regels' van Linus himself moet ie dan ook te downloaden zijn...

Ben benieuwd, ik heb m ook nog nergens kunnen vinden. ;(

www.nanon.nl

• anc
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:31

anc

Ik zoek me ook rot. Enige wat je kan krijgen via suse site is een upgrade.

• Boogie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2024

• anc
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:31

anc

Op donderdag 15 februari 2001 11:16 schreef mboogie2 het volgende:
www.linuxiso.org
Ik vind het aardig dat je deze url geeft, waar ik allang ben wezen kijken, maar waarom kijk je zelf niet eerst even of daar wel degelijk suse 7.1 te downloaden is.
Suse 7.1 is daar namelijk nog niet te krijgen!

• thunderbird2k
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-03-2018
Van suse kun je waarschijnlijk alleen de eerste cd downloaden. Suse bundelt bij hun distributie commercieele software (waaronder hun eigen yast), die ze niet onder de GPL uitbrengen. Hierdoor mag je suse ook niet kopieren. Cd1 is vaak wel te downloaden als een soort demo, maar de anderen kun je niet downloaden. Suse demo cd's worden vaak bij bladen geleverd, maar je mag deze ook niet kopieren en via internet verspreiden.

Verwijderd

SuSE zet van hun nieuwste distro pas een paar maanden de ISO van de eerste CD online, dit is met 7.0 ook zo gebeurt...je kon wel een soort 'live' demo downloaden waarmee je van CD kon starten (je kan dus niks op de harddisk zetten) om hem zo te proberen. Dat is ook de rede dat ik geen SuSE gebruik, want ik wil alleen maar CD1 :) en als je er dan zo lang op moet wachten is hij toch weer achterhaald (lees: je moet veel updaten)

• Bart B
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 16:29
Misschien een domme opmerking, maar waarom koop je de Distro niet? kijk, 300 piek voor een windows vindt ik veel, maar 100,- voor een LINUX distro vindt ik wel het kopen waard. Oke, als je telkens het nieuwste van het nieuwste wil hebben dan moet je er niet aan beginnen, maar ik kan het je aanbevelen.

Als je wilt downloaden moet je dat niet doen vanaf een of andere FTP-site waar alle installfiles los staan (niet in ISO formaat ofzow). Het nadeel hiervan is dat je altijd wel wat mist (ik heb het een keer gedaan en het luke niet.

Verwijderd

de iso'd van suse die online staan zijna ltijhd beta's ;(

• Twilight
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 11:49
Op donderdag 15 februari 2001 12:47 schreef Bart B het volgende:
Misschien een domme opmerking, maar waarom koop je de Distro niet? kijk, 300 piek voor een windows vindt ik veel, maar 100,- voor een LINUX distro vindt ik wel het kopen waard. Oke, als je telkens het nieuwste van het nieuwste wil hebben dan moet je er niet aan beginnen, maar ik kan het je aanbevelen.
Idd, ik heb net 2 maanden terug 7.0 gekocht..
Om nu weer 7.1 voor een meier te kopen ;?
neh..

www.nanon.nl

• picobyte
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-05 17:13

picobyte

MhIHIHI!

Gewoon FTP install doen B-)
S'ochtends voor ik naar mijn werk ga ff de bootflop erin geramd en s'avonds 3Gb suse 7.0 meuk rijker *D gaat als un zonnetje :)
Ennuh 7.1 issuh idd als update verkrijgbaar gewoon ff de rpms downloaden :)
Zelf heb ik gewoon de nieuwste kernel gedownload en X4.0.2
Ik had alleen niet gecheckt of NVIDIA voor mijn kaart de linuxdriver had geupdate voor de 2.4.1 versie |:( gevolg is dat ik nu al een week geen X meer kan gebriken.

Powered bij meergranenbrood.

Verwijderd

Op donderdag 15 februari 2001 13:27 schreef Twilight het volgende:

[..]

neh..
Als je 7.0 hebt hoef je 7.1 natuurlijk ook niet te kopen. Gewoon updaten !

• capedro
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-07 18:11
neh..
Helemaal mee eens... anders kan je aan het kopen blijven! :7 je kan natuurlijk er vaar kiezen dat je alleen de even versies koopt, maar natuurlijk ook er voor kiezen om deze aan te schaffen als er echte grote fixes bij zitten, maarruh deze kan je natuurlijk ook altijd van internet downloaden 8-)

My weblog

Pagina: 1