Hey allemaal, ik krijg hier vandaag mijn nieuwe PC Binnen:
AMD X2 5200+
HD3870 512 DDR4
2x 1GB Geil CL4-4-4-12 Pc6400
Foxconn 690V Mobo
Ik installeer alles in de Sonata III kast met een Earthwatt 500W Voeding. En start het op, alles loopt prima. even vista installeren en 3dmark6 runnen
9500 punten.
Ik denk hmm dat kan meer, even de bios checken en ja hoor mijn CL staat op 5 ipv. op 4. Ik zet hem dus op 4 en start de PC op. Wil even deamon-tools installeren en de PC blijft hangen. ik reset hem en kom in het boot screen. Daar loopt de PC helemaal vast. Dus stekker eruit en er weer in. Helemaal niks. De koeler van de videokaart begint als ee ndolle te draaien en geen tekenen van leven verder.
Dus ik de Cmos clear: Geen resultaat
Videokaart eruit: geen resultaat
geheugen van bank gewisseld, en toen 1 voor 1 erin: geen resultaat
Mobo batterij eruit: 5 min wachten en er weer in: geen resultaat
De computer krijgt stroom, alle koelers gaan als een idioot draaien en dat blijven ze ook doen. Verder helemaal niks..
Iemand enig idee wt dit kan zijn of is het gwoon stuk?
Gr.
Tim
AMD X2 5200+
HD3870 512 DDR4
2x 1GB Geil CL4-4-4-12 Pc6400
Foxconn 690V Mobo
Ik installeer alles in de Sonata III kast met een Earthwatt 500W Voeding. En start het op, alles loopt prima. even vista installeren en 3dmark6 runnen
9500 punten.
Ik denk hmm dat kan meer, even de bios checken en ja hoor mijn CL staat op 5 ipv. op 4. Ik zet hem dus op 4 en start de PC op. Wil even deamon-tools installeren en de PC blijft hangen. ik reset hem en kom in het boot screen. Daar loopt de PC helemaal vast. Dus stekker eruit en er weer in. Helemaal niks. De koeler van de videokaart begint als ee ndolle te draaien en geen tekenen van leven verder.
Dus ik de Cmos clear: Geen resultaat
Videokaart eruit: geen resultaat
geheugen van bank gewisseld, en toen 1 voor 1 erin: geen resultaat
Mobo batterij eruit: 5 min wachten en er weer in: geen resultaat
De computer krijgt stroom, alle koelers gaan als een idioot draaien en dat blijven ze ook doen. Verder helemaal niks..
Iemand enig idee wt dit kan zijn of is het gwoon stuk?
Gr.
Tim
Never really found a place that I call home...