Linux flamers here I come!

Pagina: 1
Acties:

• arjenk|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-12-2011
Hier is er weer eentje die het niet laten kan een willekeurig onderwerp aan te grijpen om 'MS sucks Linux roelz' te roepen. Komt daarmee op 3 (inzichtvol) ipv -1 (flamebait), al was ik met 0 (overbodig) al errug tevreden geweest.

Hopeloos, maar het begint me aardig de str*t uit the hangen |:( Het werkt als volgt:
1) Een niet onderbouwde reactie waarbij je gebruik maakt van de sentimenten van Open Source voorstanders levert mega punten op.
2) Een zinvolle goed onderbouwde reactie die de positie van MS nuanceert en Open Source relativeert gaat gegarandeerd naar beneden.

Ik heb er zelf een hekel aan reacties bij dit soort nieuws te modden - je moet ze dan lezen :( - maar pak bij deze de pet op. Hierbij een oproep aan alle die-hard moddereters hetzelfde te doen.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:30

Jaymz

Keep on moving !

AAAaaahhhh.

Zo die ben ik weer kwijt.

Is idd een goed plan om hier een patrouile langs te sturen.

Ik heb iig een onterechte 4 gesignaleerd.

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Ik heb mijn best gedaan. Op een sobere manier gemodereerd. Helaas bijna alleen maar omlaag. En een boel ongemodereerde met 0 gemodereerd moeten wegtrekken uit de queu. Had eigenlijk de nieuwsposting op "daar ga ik niet aan beginnen" gesteld.

* KeX vind 1 _zo'n_ nieuwsposting doorworstelen per dag genoeg.

Buiten dat een dergelijk onderwerp veel reaxies trekt, trekt het blijkbaar ook veel buiten de normen om opererende modder eters.

edit:
Nee, sommige letters die je wil typen zitten niet op de plek waar jij de knopjes indrukt Kex ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Pft dat gaat er hard aan toe
Beoordelingen: +1, +1: Informatief, +1: Informatief, +1: Inzichtvol, -1: Overgewaardeerd, -0.80: Flamebait, +0.62: Inzichtvol, -0.52: Overgewaardeerd, -0.45: Flamebait, -0.39: Flamebait, -0.34: Troll, +0.28: Inzichtvol, -0.12: Flamebait, Totaal: 1.28 / 13x
Die laatste -0.12 was van mij :).