Toon posts:

2 GB RAM

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zoals besloten n.a.v. mijn vorig topic (Uitbreiding RAM), heb ik via eBay 2 latjes van 1GB gekocht. Echter, na deze in mijn PC te hebben gestoken, krijg ik bij het opstarten een lange piep die zich blijft herhalen. Op de latjes staat:
PC2700 DDR SDRAM 1GB.

Dit waren mijn vorige latjes (2x256 MB):
SAMSUNG
KOREA 0319C
PC2700U-25331-A1
M368L3223DTM-CB3
DDR PC2700 CL2.5

Dit is het moederbord:
MPS: 1.40
Model: MS-6701
Fabrikant: Medion

Dit moederbord zou toch 2GB moeten ondersteunen.
Als ik er één kaartje uithaal (dus 1GB over) blijft hetzelfde probleem.

Iemand die me verder kan helpen dit op te lossen?
Alvast bedankt.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Is het gehuegen wel compatible met je mobo? Is het geheugen uberhaupt wel goed? Test het eens in een andere pc, gooi er memtest overheen voor een flink aantal uurtjes en kijk wat de uitkomst ervan is.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Zitten ze er goed in? Weet je zeker dat de modules goed zijn? Heb je ze zien werken in een systeem als ze al gebruikt zijn? Wat zegt het boekje van je moederbord over deze piepjes? Is het merk ook geschikt (bij dit soort dingen helaas slecht te vinden)?

Even wat meer info geven, wat denk je dat het is, wat heb je al geprobeert, dat soort dingen.

:w Hoi Terw_Dan.

Commandline FTW

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:07

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je vorige topic is gesloten wegens te weinig inzet. Waarom denk je dat deze topic met even weinig inzet wel mag :?

Begin eens zelf eea uit te zoeken, zoals in de posts hierboven gelezen kan worden. Kom je er niet uit? Dan mag je wel een topic openen, maar zorg dan dat je je volledig aan het PMG Beleid houdt. Als er te weinig info in staat en er te weinig inzet uit blijkt gaat het net zo hard als deze dicht :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.