Alsnog downloaden van Radiohead album

Pagina: 1
Acties:

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Mijn goede voornemen voor 2008 is het hebben van aangeschafte of royalty free muziek.
Dus al meteen een itunes store account aangemaakt en al een hoop aangekocht, eveneens cd's.

Nu meende ik me te herrineren dat de Radioheads vorig jaar een gratis album hadden uitgebracht (men mocht er voor geven wat men vond dat het waard was)

zie ook klik

De muziek was drm vrij, nu echter is het niet meer mogelijk om van de site te downloaden, is het nu als nog legaal als ik de cd via een torrent binnen haal ookal stelt radiohead de cd niet meer beschikbaar?

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

• Eddy Dean
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-02 12:00
Radiohead verkoopt de CD niet meer voor een door de koper te betalen prijs, en het downloaden via torrents is hoogstwaarschijnlijk illegaal. Je zult hem gewoon in een winkel moeten kopen voor de normale prijs ben ik bang.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:39

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je bedoelt Nieuw album Radiohead: In Rainbows :)
Volgens mij is hij niet meer vrij te downloaden, dus zal het waarschijnlijk ook niet drm vrij zijn.

Hier kan je hem als nog bestellen: http://www.waste.uk.com/S...-10023-discbox+audio.html

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Sjoerd
  • Niet online
Hm nuja 40 is me iets te veel, ik hoef hem ook niet persee fysiek te hebben, dan schaf ik hem wel aan via de itunes store ;) maar het was mooi geweest als het als nog had gekunnen :)

• ksi
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-12-2025

ksi

Sjoerd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 21:03:
Hm nuja 40 is me iets te veel, ik hoef hem ook niet persee fysiek te hebben, dan schaf ik hem wel aan via de itunes store ;) maar het was mooi geweest als het als nog had gekunnen :)
Goed voornemen die heb ik ook :).
Maar waarom downloaden via itunes? Dat is zo zonde.
Genoegen nemen met gecomprimeerde audio meuk en niet het hoesje e.d. hebben voor hetzelfde geld? Het klopt dat ik verder niks van itunes afweet :)

• Sjoerd
  • Niet online
ksi schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 22:55:
[...]

Goed voornemen die heb ik ook :).
Maar waarom downloaden via itunes? Dat is zo zonde.
Genoegen nemen met gecomprimeerde audio meuk en niet het hoesje e.d. hebben voor hetzelfde geld? Het klopt dat ik verder niks van itunes afweet :)
:) Album op itunes kost 9.99 bij freerecordshop 15.99 :) als ik muziek luister is het alleen maar op mijn pc of mp3 speler vandaar ;) en misschien is het ook wel luiigheid, klik... tegenover de autopakken en naar een muziekwinkel rijden (minstens 25 min vanaf hier(benzin en parking nog buiten wegen gelaten :+ ))

Pagina: 1