ik heb een thuisnetwerk en kabel internet via chello. Als ik win me gebruik, is er niks aan de hand met het netwerk, sygate zorgt ervoor dat op de andere computers ook geinternet kan worden. Nu heb ik zinds kort win 98 geinstalleerd en nou doet het volgende probleem zich voor: als de comp net is opgestart(serever) dan kan ik gewoon internetten, maar na een 5 minuten is de verbinding met internet weg. wel kan er ge-icq-ed worden e.d. start je opnieuw op, of je gaat ff naar de slaapstand en weer terug, dan werkt internet weer!! maf he!! weet iemand hoe dit komt?????????????
IRQ conflict van 1 van je netwerkkaarten? Kan wel eens het verbreken van de verbinding veroorzaken. Verder zou het leuk zijn als mensen eens wat minder vage topic headers verzinnen!! En vooral die '11' op het eind staat erg leuk
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
sorry hoor!!
maar is geen irq probleem
maar is geen irq probleem
Ik gebruik zelf nog Sygate 3.11, maar heb je 4.0 al eens geprobeerd? Staat er niet ergens in een logfile een reden waarom de server uitgeschakeld is?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
tnx!!zal er opletten!!
is nie door sygate, heb al 4.0. als ik sygate op win me gebruik is er geen probleem, alleen wel in combi met win 98!!
is nie door sygate, heb al 4.0. als ik sygate op win me gebruik is er geen probleem, alleen wel in combi met win 98!!
Gerbuik je wel second edition? Volgens mij moet het met de oude 98 ook lukken, maar ik heb Sygate heel lang op 98SE zonder problemen gebruikt.
Laten we ons tot Sygate beperken.
Roepen van andere proggie's hebben we al vaker gezien...
tx
Roepen van andere proggie's hebben we al vaker gezien...
tx
Op donderdag 15 februari 2001 10:13 schreef n0va^ het volgende:
WINROUTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
problem solved
to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde probleem met Sygate4 onder 98SE. Hij doet het prima, maar als je er 10 minuten geen gebruik van maakt krijg je op de client geen verbinding met internet meer, en moet je de Sygate service op de server opnieuw opstarten.
Ben erg benieuwd of ik ergens een instelling moet veranderen...
Weten jullie wel dat je een timeout kunt instellen voor de clients?!? Na die tijd wordt de verbinding voor de client verbroken.Op donderdag 15 februari 2001 11:06 schreef DolfM het volgende:
Ik heb precies hetzelfde probleem met Sygate4 onder 98SE. Hij doet het prima, maar als je er 10 minuten geen gebruik van maakt krijg je op de client geen verbinding met internet meer, en moet je de Sygate service op de server opnieuw opstarten.
gaat mij niet om de client!! heb het probleem op de server!! de server heeft het internet probleem!! dat si zo maf, daarom denk ik dat het niet door sygate komt, omdat deze op win me dit probleem niet heeft!!!!
Verwijderd
Sorry maar er wordt in het begin deze topic over een IRQ probleem gepraat. Je kunt wel zeggen het is geen IRQ probleem.......maar geloof me het is echt wel een IRQ probleem. Ik had namelijk precies hetzelfde. Ik heb het bij mij opgelost door mijn USB poorten te disabelen.
Try it out!!!!!!!
succes;)
Try it out!!!!!!!
succes;)
uhuh!!! trust me!!! geen irq, ben niet helemaal achterlijk!!!;)
Pagina: 1