Het zal de meeste van jullie niet ontgaan zijn; Casema heeft zijn digitale zenderaanbod gelijk getrokken met die van @Home/Multikabel. (Vallen onder Holding)
Zodoende heb ik een aanvraag gedaan bij Casema om de frequenties op papier te krijgen. Nou niet dus... Het onderstaande antwoord:
We zouden geen tweakers zijn als we deze informatie niet vergaren en inzichtelijk zouden maken. Dit zou handig zijn bij onder meer: Digitale TV op de PC, DVB-C in Sharp/Sony/Loewe Toestellen.
Ik heb al een overzicht gemaakt met de huidige zenders, en bij welk pakket deze horen.
Totaaloverzicht aan zenders, klik !
De nieuwe zenders/verwijderde zenders, klik !
Het instellen van decoders met digitale TV is een fluitje van een cent, in deze regio is het invoeren van de frequentie (372.00) en het netwerkID (5555) afdoende.
Bij LOEWE televisies gaat het iets lastiger, daar deze geen fatsoenlijke volgorde geeft. En 152 zenders op volgorde zetten is geen pretje. Het zou makkelijk zijn als we de frequenties los hebben zodat we manual kunnen adden.
Zodoende heb ik een aanvraag gedaan bij Casema om de frequenties op papier te krijgen. Nou niet dus... Het onderstaande antwoord:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| In uw Serviceaanvraag geeft u aan dat de frequenties van de verschillende DVB-C zenders wilt ontvangen. In reactie hierop kunnen wij u het volgende informeren. Op dit moment zijn de door u gevraagde gegevens niet publiekelijk beschikbaar. Mochten deze gegevens in de toekomst worden vrijgegeven dan worden deze gepubliceerd op de Casema website. Wel kunt u op uw decoder door de info toets (i) 2 maal in te drukken (samsung) of via het menu de status op te vragen (Humax) de informatie per zender op vragen, daarbij wordt ook de frequentie vermeld. Een laatste opmerking is dat frequenties kunnen veranderen. |
We zouden geen tweakers zijn als we deze informatie niet vergaren en inzichtelijk zouden maken. Dit zou handig zijn bij onder meer: Digitale TV op de PC, DVB-C in Sharp/Sony/Loewe Toestellen.
Ik heb al een overzicht gemaakt met de huidige zenders, en bij welk pakket deze horen.
Totaaloverzicht aan zenders, klik !
De nieuwe zenders/verwijderde zenders, klik !
Het instellen van decoders met digitale TV is een fluitje van een cent, in deze regio is het invoeren van de frequentie (372.00) en het netwerkID (5555) afdoende.
Bij LOEWE televisies gaat het iets lastiger, daar deze geen fatsoenlijke volgorde geeft. En 152 zenders op volgorde zetten is geen pretje. Het zou makkelijk zijn als we de frequenties los hebben zodat we manual kunnen adden.