Ik heb mij kort geleden een game notebook (17") gekocht. Nu zat ik te denken om mij een notebook koeler aan te schaffen. Daarom heel wat reviews (vooral 2005-2006) gelezen en deze zorgden voor een iets koelere notebook.
Ook eens gaan kijken naar de pricewatch en ik kwam volgende tegen:

Als je zo kijkt, dan komt dit neer dat de notebook ongeveer 12 graden koeler is. Dit lijkt mij veel of heb ik het verkeerd voor. Daarom mijn ervaringen naar diegene die ook dergelijke koeler gebruiken. Indien u reageert, gelieve dan zeker de koeler erbij te vermelden.
Ik moet zeggen dat mijn voorkeur wel uitgaat naar de "Zalman ZM-NC2000" omdat hij er mooi uitziet. Ik hoop alvast dat jullie me wat verder kunnen helpen ...
Ook eens gaan kijken naar de pricewatch en ik kwam volgende tegen:
- Zalman ZM-NC2000
- Cooler Master Notebook Cooler NotePal
- Revoltec Notebook Cooler RNC-3000 -Zwart

Als je zo kijkt, dan komt dit neer dat de notebook ongeveer 12 graden koeler is. Dit lijkt mij veel of heb ik het verkeerd voor. Daarom mijn ervaringen naar diegene die ook dergelijke koeler gebruiken. Indien u reageert, gelieve dan zeker de koeler erbij te vermelden.
Ik moet zeggen dat mijn voorkeur wel uitgaat naar de "Zalman ZM-NC2000" omdat hij er mooi uitziet. Ik hoop alvast dat jullie me wat verder kunnen helpen ...
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov