Ik ben eigenlijk opzoek naar een mooie manier om te kijken of een bestand dat via ftp word geupload reeds klaar is.
ik heb een cronjob dat uploaded files checkt en verplaatst naar de een andere directory, maar ik wil dat wel graag zo hebben dat hij het bestand pas moved, nadat mijn upload helemaal klaar is.
De meeste klanten zullen eerst uploaden en dan renamen naar *.done ofzo, maar ik heb er een aantal waarbij dat helaas niet gaat. Dus moet ik toch opzoek naar een nette manier.
Nou zat ik te kijken of ik misschien de functie touch() gebruiken ofzo, maar ik kan me voorstellen dat er misschien mooiere manieren zijn.
Andere tweakers die hier al eens een geinige oplossing voor bedacht hebben?
p.s. ftp server is IIS6 en dat kan ik niet wijzigen
p.p.s Ik zoek echt een pure php oplossing
ik heb een cronjob dat uploaded files checkt en verplaatst naar de een andere directory, maar ik wil dat wel graag zo hebben dat hij het bestand pas moved, nadat mijn upload helemaal klaar is.
De meeste klanten zullen eerst uploaden en dan renamen naar *.done ofzo, maar ik heb er een aantal waarbij dat helaas niet gaat. Dus moet ik toch opzoek naar een nette manier.
Nou zat ik te kijken of ik misschien de functie touch() gebruiken ofzo, maar ik kan me voorstellen dat er misschien mooiere manieren zijn.
Andere tweakers die hier al eens een geinige oplossing voor bedacht hebben?
p.s. ftp server is IIS6 en dat kan ik niet wijzigen
p.p.s Ik zoek echt een pure php oplossing
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!