Hallo, handleiding nogmaals gelezen en kom er nog niet uit. Hier nog eens de gegevens: Normalieter zou de GSM KU580 via de mee geleverde kabel (USB) of via Bluetooth en het drivers-schijfje moeten kunnen comuniceren met mijn desktop o/s Vista. Maaaar !! Telkens komt er het bericht kan geen verbinding maken. alvst bedankt voor het spoedig respons MVG. Terrrum
Hoi Terrum. Ik zie dat je nieuw bent hier, welkom. Wij kunnen niet veel met de informatie die je nu geeft, deze is te algemeen. Misschien kun je het in het LG KU580 topic eens vragen, maar dan met wat meer informatie over wat er precies gebeurd en wat je al geprobeerd hebt.Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 17:47:
Hallo, handleiding nogmaals gelezen en kom er nog niet uit. Hier nog eens de gegevens: Normalieter zou de GSM KU580 via de mee geleverde kabel (USB) of via Bluetooth en het drivers-schijfje moeten kunnen comuniceren met mijn desktop o/s Vista. Maaaar !! Telkens komt er het bericht kan geen verbinding maken. alvst bedankt voor het spoedig respons MVG. Terrrum
Met ^heracles schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 18:09:
[...]
Hoi Terrum. Ik zie dat je nieuw bent hier, welkom. Wij kunnen niet veel met de informatie die je nu geeft, deze is te algemeen. Misschien kun je het in het LG KU580 topic eens vragen, maar dan met wat meer informatie over wat er precies gebeurd en wat je al geprobeerd hebt.
En als je daarnaast ook nog even de volgende link lees, dan zal dat je verblijf hier op het forum alleen maar kunnen verbeteren
Registratievoorwaarden / korte FAQ
[PSGG] Policy
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Dit topic is gesloten.
![]()