Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[PC-Cillin Internet Security 2007] Probleem met updaten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Enkele dagen gelden heb ik Trend Micro PC-Cillin Internet Security 2007 geinstalleerd. Nu is alles goed en was het tijd om de software te updaten. Dus ik kies voor de optie Nu bijwerken. De updates worden gedownload en het programma is bezig met installeren. Dan geeft het programma aan dat de computer opnieuw moet worden opgestart om de updates van kracht te laten worden. Dat doe ik en de computer start normaal op.

Vervolgens ga ik gewoon internetten en krijg ik weer een melding dat het programma bezig is met updates. En vervolgens vraagt het programma weer om de computer opnieuw op te starten. Ik krijg dus de indruk dat de updates niet goed worden geinstalleerd.

Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Ik ken dit antivirus programma niet, maar kan je nergens logs raadplegen ? Daaraan kan je dan toch zien of er updates niet zijn geïnstalleerd...

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Als je 'm legaal hebt, zou ik gewoon ff met TrendMicro contact opnemen, want dan heb je recht op support ;) Als je 'm minder legaal hebt zou dat wel eens de juist oorzaak kunnen zijn ...

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Verwijderd

Topicstarter
Kan wel aantal logs openen, maar daar staan alleen gegevens over geblokkeerde verbinden en virussen en zo. Niet over de updates.

Heb de software gewoon legaal ja. Heb TrendMicro gemaild, maar duurt altijd even voordat ze weer reageren. Had ze vanmiddag gebeld, maar dan moet je eerst bellen naar zo'n nummer in Engeland. En dan zouden ze je terugbellen, wat niet is gebeurd........
Dus ja, morgen nog eens bellen...

Verwijderd

Topicstarter
Heb meerdere malen contact gehad met de helpdesk van TrendMicro en toen hebben ze mij een gratis update naar de 2008 versie aangeboden. Ik heb de 2007 versie verwijderd, de 2008 versie geinstalleerd en toen werkte alles gewoon goed.
Kon updates uitvoeren en scans deden het ook normaal.

Mijn probleem is dus weer opgelost.