[OFFICE2003] Bijlage limiet binnen outlook 2003

Pagina: 1
Acties:

• Gtr28
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-10-2023
Beste Tweakers,

Ik heb een vraag. Ik wil graag me users in mijn eigen kleine mini netwerkje dwingen via outlook om een niet al te grote bijlage te versturen. Dus ik wil er eigenlijk voor zorgen dat mijn users niet meer dan 4mb aan bijlages per keer kunnen verzenden. Ik heb me het internet afgezocht en jammer genoeg niets kunnen vinden. Mischien dat jullie tweakers mij een handje kunnen helpen met dit verzoek.

Alvast bedankt

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Gtr28 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:42:
[hoi]

Ik heb een vraag. Ik wil graag me users in mijn eigen kleine mini netwerkje dwingen via outlook om een niet al te grote bijlage te versturen. Dus ik wil er eigenlijk voor zorgen dat mijn users niet meer dan 4mb aan bijlages per keer kunnen verzenden. Ik heb me het internet afgezocht en jammer genoeg niets kunnen vinden. Mischien dat jullie tweakers mij een handje kunnen helpen met dit verzoek.

[overbodig]
Is dat niet in te stellen i.c.m. Exchange?

LinkedIn WoT Cash Converter

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:29

Reptile209

- gers -

In Exchange kan je het inderdaagd instellen. En anders vind je misschien nog wat bruikbare info via [google=outlook 2003 maximum size limit for messages].
Als je users direct mailen via de server van je ISP (en niet via een eigen mailserver), dan moet je denk ik toch een eigen mailservertje op gaan zetten, anders zal het waarschijnlijk niet gaan lukken. Of je moet je users opvoeden ;).

Zo scherp als een voetbal!