Ik heb een simpel Servlet dat een plaatje maakt bestaande uit twee plaatjes die iedere keer @ random een beetje gedraaid zijn. Dit plaatje bestaat uit een frame in de vorm van een oude polaroid rand, en daarin plak ik de echte foto. Dit werkt allemaal prima, alleen onstaan er rond de rand van de echte foto lelijke aliasing effecten:

Als je toevallig een recht plaatje voor je hebt, refresh de pagina nog maar een keer
Ik ben dus op zoek naar een manier om hier vanaf te komen (indien überhaupt mogelijk). Het draaien doe ik met een AffineTransform:
Ik heb ook al een berg renderinghits geprobeert in te stellen, maar dat haalt niet veel uit:
Misschien weten jullie wel hoe ik van dit probleem afkom, want ik vind het gewoon lelijk zo

Als je toevallig een recht plaatje voor je hebt, refresh de pagina nog maar een keer
Ik ben dus op zoek naar een manier om hier vanaf te komen (indien überhaupt mogelijk). Het draaien doe ik met een AffineTransform:
Java:
1
| newXform.rotate(angle * Math.PI / 180.0,newimage.getWidth()/2,newimage.getHeight()/2); |
Ik heb ook al een berg renderinghits geprobeert in te stellen, maar dat haalt niet veel uit:
Java:
1
2
3
4
5
| g2.setRenderingHint(RenderingHints.KEY_ANTIALIASING,RenderingHints.VALUE_ANTIALIAS_ON); g2.setRenderingHint(RenderingHints.KEY_INTERPOLATION,RenderingHints.VALUE_INTERPOLATION_BICUBIC); g2.setRenderingHint(RenderingHints.KEY_TEXT_ANTIALIASING ,RenderingHints.VALUE_TEXT_ANTIALIAS_ON); g2.setRenderingHint(RenderingHints.KEY_FRACTIONALMETRICS ,RenderingHints.VALUE_FRACTIONALMETRICS_ON); g2.setRenderingHint(RenderingHints.KEY_RENDERING,RenderingHints.VALUE_RENDER_QUALITY); |
Misschien weten jullie wel hoe ik van dit probleem afkom, want ik vind het gewoon lelijk zo
[ Voor 3% gewijzigd door voodooless op 09-01-2008 14:57 ]
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?