Toon posts:

Casema internet aansluiten op Sitecom Router WL109

Pagina: 1
Acties:
  • 892 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist Casema geïnstalleerd en werkt prima middels de kabel die erbij geleverd is. Ik heb nog een Sitecom Wireless Router staan en wil die graag gebruiken om het internet draadloos te gebruiken. Hoe krijg ik nu de casema modem aangesloten op mijn Sitecom? De kabel van casema heeft een brede kop en mijn router kent alleen een gat voor een smalle (telefoonkabel formaat) kop.

Kan ik die router wel gebruiken of moet ik overstappen op een modernere of wie kan mij vertellen hoe ik de casema modem wel op de router aangesloten kan krijgen?

Thanx! Lorraine

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:30
Nieuwe router kopen wat je nu hebt is een modemrouter alleen voor adsl geschikt je kunt gewoon een willekeurige kabel/adsl router kopen en die aansluiten op je casema modem. Dus geen modemrouter maar alleen een router.

Verwijderd

Topicstarter
Dank je! Nog goede tips welk merk modem het beste/handigste is?

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02:07

3DDude

I void warranty's

uhm als het goed is heb je al een modem gekregen van casema..
dus achter dat modem moet dan dus ook die router zonder modem komen te staan.

zoals hierboven al gezegt ^^.
je kunt gewoon een willekeurige kabel/adsl router kopen zonder modem erin! en die aansluiten op je casema modem. Dus geen modemrouter maar alleen een router.
[casema modem] <----> [router zonder modem] (lan / wlan ;))

[ Voor 52% gewijzigd door 3DDude op 09-01-2008 15:29 ]

Be nice, You Assholes :)

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-03 00:48

job

Let op he.. geen modem, maar dus een router kopen. :P
En voor de vraag welke router voor jou het beste/handigste is... wat zijn je eisen/wensen?

Verwijderd

Topicstarter
makkelijk te installeren, 2 laptops en 1 PC moeten gebruik kunnen maken van het internet en op zolder ook goed ontvangst. That's all!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02:07

3DDude

I void warranty's

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:32:
makkelijk te installeren, 2 laptops en 1 PC moeten gebruik kunnen maken van het internet en op zolder ook goed ontvangst. That's all!
zoek wat uit ?
http://tweakers.net/pricewatch/cat/662

Be nice, You Assholes :)

Pagina: 1