NZXT H7 Flow | AMD Ryzen 9 5900X | Gigabyte X570 Gaming X | Corsair Vengance LPX 64GB DDR4-3200 | ASUS Prime OC 9070XT | FujiFilm X-S10 | Sigma 18-50mm F/2.8 | Sigma 30mm F/1.4 | Sigma 56mm F/1.4 | Viltrox 85mm AF II F/1.8 | Meike 50mm F/0.95
Anders probeer je even met Alt+tab of je het venster niet actief kan maken?
NZXT H7 Flow | AMD Ryzen 9 5900X | Gigabyte X570 Gaming X | Corsair Vengance LPX 64GB DDR4-3200 | ASUS Prime OC 9070XT | FujiFilm X-S10 | Sigma 18-50mm F/2.8 | Sigma 30mm F/1.4 | Sigma 56mm F/1.4 | Viltrox 85mm AF II F/1.8 | Meike 50mm F/0.95
Verwijderd
Met de TAB toets kan je switchen. Probeer het eens met je tab toets en dan kan je gewoon in je type vakken komen.
Ik leg het je precies uit nu:
Je scherm zweeft, als je je PC aandoet en je raakt NIETS aan. Je drukt zodra je dat scherm ziet. Alt-Tab. * Alt ingedrukt houden en 1x op de tab toets drukken * als je dit gedaan heb. Druk je 1x op een letter. zie je niets verschijnen dan druk je op alleen tab. en druk je weer een letter in. Doe dit 5x zodat we zeker weten dat het scherm echt niet te pakken krijgt.
Vraag voor de andere tweakers hier.
Je kan je inlog scherm veranderen van style in XP. Welke toetsen waren dat. Dit was een snel toets. Ik dacht dat dit kon. Dat weet ik niet zeker of dit kan.
En werkt het ook niet onder Save Modus, anders kan je daar wel inloggen en je inlog scherm zo veranderen naar het standaart scherm waar je uit gebruikers moet kiezen ipv echt typend in te loggen.
Oke, ik leg het je precies uit nu:Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 14:22:
Ik leg het je precies uit nu:
Je scherm zweeft, als je je PC aandoet en je raakt NIETS aan. Je drukt zodra je dat scherm ziet. Alt-Tab. * Alt ingedrukt houden en 1x op de tab toets drukken * als je dit gedaan heb. Druk je 1x op een letter. zie je niets verschijnen dan druk je op alleen tab. en druk je weer een letter in. Doe dit 5x zodat we zeker weten dat het scherm echt niet te pakken krijgt.
Ik werk als medewerker bij een IT bedrijf wat zo'n 300 basisscholen in z'n beheer heeft. Geen behoefte aan grootheidswaanzin
Uiteraard heb ik dus al geprobeerd om te alt-tabben, anders zou ik er niet neerzetten dat ik hem ook niet met het toetsenbord te pakken kan krijgen..
Iemand anders nog een suggestie?
Dan krijg je een ander inlogscherm, probeer het zo eens?
Het gaat dus om het alternatieve inlogscherm, gezien het feit dat de pc in een domein hangt..jorrit126 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 14:46:
Je kunt 2 keer heel snel ctrl+alt+delete achter elkaar in drukken..
Dan krijg je een ander inlogscherm, probeer het zo eens?
In een domein krijg je dat alternatieve scherm nooit....Benedykt schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 14:54:
[...]
Het gaat dus om het alternatieve inlogscherm, gezien het feit dat de pc in een domein hangt..
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Maar wel behoefte aan ondersteuning door tweakers?Benedykt schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 14:42:
[...]Oke, ik leg het je precies uit nu:
Ik werk als medewerker bij een IT bedrijf wat zo'n 300 basisscholen in z'n beheer heeft. Geen behoefte aan grootheidswaanzin
Waarom schiet je niet meteen een call in bij Microsoft? Jullie (klanten) betalen er toch genoeg voor.
Hij bedoelt dus het scherm waar je gebruikersnaam, wachtwoord en domein zelf moet typen... Voor XP is dat een alternatief scherm, maar algemeen gezien bestond het -zelftypscherm- eerder.Coach4All schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 14:55:
[...]
In een domein krijg je dat alternatieve scherm nooit....
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Verwijderd
Sorry dubbel post.Benedykt schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 14:42:
[...]
Oke, ik leg het je precies uit nu:
Uiteraard heb ik dus al geprobeerd om te alt-tabben, anders zou ik er niet neerzetten dat ik hem ook niet met het toetsenbord te pakken kan krijgen..
Iemand anders nog een suggestie?
Oke, Ik leg het jou nu even uit:
Ik ben een stagiare van een IT bedrijf van 15 basis scholen. Jij zou net zo goed moeten weten als ik dat een leraar die nopes verstand van computers heeft dit soort vragen steld.
Uiteraard denk ik dan dat jij niet heb zitten alt-tabben.
EDIT: Oja, Ennuh.. Waar staat er iets over een toetsenbord??
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2008 15:20 ]
Zullen we dit maar eens even opnieuw proberen met een goede openingspost en dito topictitel?
Jij stelt een vraag, wees dan in ieder geval zo handig om zo duidelijk mogelijk aan te geven wat wel en niet werkt.
Zie ook de Windows Clients - Policy.
Als je garbage als input geeft krijg je garbage eruit.
In z'n huidige vorm gaat dit topic dicht - en dat heb je grotendeels aan jezelf te danken.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Dit topic is gesloten.
![]()