Ik heb een swing migratie uitgevoerd van een oude Exchange2003 server naar een nieuwere Exchange2003 server. Alle public folders zijn gerepliceerd en ook is het mogelijk om mailboxes te migreren. Een gebruiker met de mailbox op de nieuwe server kan zonder problemen met Outlook werken, echter wanneer OWA wordt opgevraagd op de nieuwe server verschijnt wel het loginscherm, maar de login wordt niet geaccepteerd. Ik heb het vermoeden dat dit wel zou moeten werken, zeker als je het vanaf de console van de nieuwe server probeert.
De gebruikers op de 'oude' server kunnen zonder probleem OWA gebruiken. Ik kan ook nergens in de MS documentatie iets terugvinden of dit pas zou werken nadat alle functioneliteiten zijn overgeheveld naar de nieuwe server. Of kan het te maken hebben met welke server de primary server is?
De gebruikers op de 'oude' server kunnen zonder probleem OWA gebruiken. Ik kan ook nergens in de MS documentatie iets terugvinden of dit pas zou werken nadat alle functioneliteiten zijn overgeheveld naar de nieuwe server. Of kan het te maken hebben met welke server de primary server is?