Toon posts:

Langer dan 2 uur aanblijven?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou deze laptop kopen, maar op geen enkele site staat hoelang die aan kan blijven.

MSI EX610-013NL
http://www.alternate.nl/h...showTechData=true#tecData

Mischiem heeft iemand deze laptop of iemand weet toevallig hoelang die kan aanblijven?
Als die langer dan 2 uur kan aanblijven dan koop ik het anders niet.

Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen alvast bedankt voor de moeite.

Verwijderd

Hij kan heel lang aanblijven zolang je het netsnoer maar hebt aangesloten :+

Dit kun je vast wel terugvinden op de site van MSI. Maar twee uur lijkt mij geen probleem.

[edit]
Volgens MSI Mobile .Com is er geen EX610, lekker als je support nodig hebt, wel een EX610 maar dat is een Intel machine.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2008 12:59 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarom zou een notebook niet langer dan 2 uur aan kunnen blijven? Of doel je op de accuduur?

MSI notebooks kunnen doorgaans prima lang achter elkaar aanstaan zonder heet te worden, mijn S260 doet het zonder gezeur in ieder geval (al gaat de accu maar 4 uur mee, maar dat is iets heel anders).

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 10:28

Dennahz

Life feels like hell should.

Hangt er ook vanaf hoe sterk de accu is natuurlijk. De laptop van mijn vriendin (Acer) heeft een zwakke accu en gaat nog geen 2u mee. (Centrino, dus normaliter wel zuinig).

Installeer sowieso een programma die je CPU snelheid etc regelt als hij op de accu zit.. Windows wil nog wel eens nutteloos overspringen is mijn ervaring.

Verder kan een laptop prima 24/7 draaien op netstroom... zelfs mijn Acer Aspire 5024WlMi die van zichzelf al erg heet wordt draaide prima 24/7.

Twitter

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:51
Op MSI Computer .nl (Nederlandse officiële site) staat deze computer wel gewoon beschreven. Echter staat er geen accuduur bij: Wel dat er 6 en 9 cells accu's inkunnen. Ga er maar vanuit dat de 6 cell ongeveer 2u15min mee kan gaan en de 9 cell ongeveer 3u30min. Echter is dit persoonlijke speculatie!!