Toon posts:

Indesign pink square

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hi everybody

wat betekent het roze vierkantje bij InDesign cs3 precies die je bij je default document krijg? Kan ik daarbuiten geen plaatje/tekst of pagina nummer zetten, of betekent het de limiet tot waar je printer kan printen, of is het gewoon een hulplijn voor je marges?

Ik probeer namelijk een boek te maken maar ik wil eerst weten wat het betekent voordat ik strax overnieuw kan beginnen

alvast bedankt

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-11-2025

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Dit zijn je paginamarges, dit moet je zien als een hulpmiddel/hulplijnen voor jezelf tijdens de opmaak. Deze zijn in te stellen bij aanmaak van een nieuw document of later aan te passen (per pagina) via "layout" "marges en kolommen"

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hallo MarcelO, ten eerste welkom op GoT en gefeliciteerd met je eerste post hier :)

GoT is echter geen simpel zoek en antwoord forum en om het niveau hier hoger dan gemiddeld te houden, vragen wij enige zelf inzet van onze gebruikers.

Dat betekent het volgende: voordat je een topic opent, eerst even zelf proberen. Zoeken met Google, zoeken in de Help (F1), in je openingspost vertellen wat je zelf hebt geprobeerd, waar je op hebt gezocht, wat je hebt gevonden en waarom die oplossingen niet voldoen :)

Nu komt je topic heel erg over alsof wij je persoonlijke helpdesk zijn :)

Hopelijk worden je volgende topics beter, waardoor we allemaal blijer worden. Wij, vanwege je inzet, jij vanwege je oplossing ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.