Toon posts:

HP Servicedesk importeren in Outlook

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Allen,
kent iemand een mogelijkheid om vanuit het servicemanagement tool HP Openview Servicedesk changemanagement informatie te registreren in Outlook kalender? Dit om een changekalender geautomatiseerd vorm te geven in Outlook formaat....

BVD!

gr,
Rene

Verwijderd

Hallo Rene,

Ik zit met precies dezelfde vraag.
Sinds jaren heb ik deze vraag.
Onze leverancier Westbury van HP Openview service desk geeft als oplossing om hun rapportage tool aan te schaffen, maar dit is nogal kostbaar.
Door steeds meer met Openview servicedesk en Outlook bezig te zijn heb ik zelf een zoete inval gehad.
Ik heb een export uit Openview servicedesk via Excell en Access kunnen importeren in een Outlook agenda.
Als je interesse hebt wil ik je de werkwijze in een PDF formaat toesturen.

Stuur een mailtje naar edvangerven@netscape.net

Groeten, Ed

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2009 13:37 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Squadra: iets meer info over jouw versie van OpenView + modules zou gewenst zijn.

En nee, voor zover bekend is de koppeling met Outlook een crime... Je zou even kunnen bellen met CDG in Zoetermeer; "huisleverancier" van OpenView?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Hallo,

Ik ben ook bezig met een onderzoek naar de mogelijkheden om uit HPSD een kalender te genereren, en ben dus zéér geïnterreseerd in de PDF van ed!

Groeten, Albert

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2008 10:30 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Sterker nog, klinkt alsof het best intesessant kan zijn om hier te plaatsen. Aangenomen dat er geen copyrightperikelen zijn wil ik het best op de Tnet server hosten.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)