Is een gaming mouse nou echt anders dan een gewone muis zo ja welke is dan goed, de saitek GM1 of de logitechgaming mouse?
Verwijderd
Ik zelf zoek ook een gaming mouse ik dacht zelf aan een 'Logitech force feedback gaming mouse' :9!
Verwijderd
al die gaming mousu van logitech hebben geen wieltje en vallen daarom voor mij al gelijk af
Verwijderd
Logitech Wingman Gaming mouse....de beste muis voor gamers!!....en er zit geen wieltje op, wat wil je nog meer
Ja, over hyperactive muizen gesproken.
naar die razer hoef je alleen maar te wijzen en hij begint al te klikken.
die forcefeedback van logitech heeft maar een nadeel: hij zit vast! en dat vind ik erg irri.
die forcefeedback van logitech heeft maar een nadeel: hij zit vast! en dat vind ik erg irri.
"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek
Die FFB Mouse van Logitech sucks, zit je net Q3 te spelen wil ff snel omdraaien (normaal til je ff je muis op
), das echt klote. Die gaming mouse ik weet eigenlijk niet wat er beter aan is, ik heb sinds gister in ieder geval de Microsoft Intellimouse (optisch) die werkt ook heel goed. Van die Saitek heb ik nog niks gehoord, maar zal ook wel niet verkeerd zijn.
EEN AANRADER: Niet te groot en te ergonomisch! Echt klote bij shooters
EEN AANRADER: Niet te groot en te ergonomisch! Echt klote bij shooters
Kicking the darkness 'til it bleeds daylight
Ik ga voor die Razer Boomslang, lijkt me echt de top (al mag dat ook wel voor dat geld
), die Logitech heeft geen wiel, nou lama hangen dan. Die FFB van Logitech is idd niks volgens mij, zit vast.... en van die effecten heb je na een weekje ouwehoeren ook wel genoeg. Saitek zegt me niks.
Ik heb de razor boomslang 2000 nu ongeveer 2 maand en als je veel games als HL/Q3/UT speelt zou ik em echt kopen, zeker als jre er een everglide giganta bijkoopt
Verwijderd
Van die razor boomslang 2000 heb ik nog nooit gehoord, is dat een optische of een draadloze wat is er zo goed aan?
Oh ja nog iets wat is een 'everglide giganta'?
Oh ja nog iets wat is een 'everglide giganta'?
Verwijderd
Ik heb dus zo'n "grote, zware, ergonomische" muis Foxz, en het is echt WEL een aanrader, nu kun je eindelijk met mouse sensivity HOOG spelen omdat de muis niet steeds wegschiet, en hij heeft geen draadje, en DAT is toch eens fijn bij shooters!!! enorm zeg, soms draai je net iets minder ver dan geplanned omdat het draadje niet over de tafelrand wil of je beweegt omhoog omdat gewicht van draadje achter tafelrand muis naar voren trekt. Die Logitech gamingmouse heeft extra licht draad en is zo'n superkleine, lichte muis voor Foxz, maar geef mij de Logitech Mouseman Cordless maar
Voor de mensen die niet van zware grote muizen houden --> Logitech Pilot Cordless, zijn kleine broertje..
Ik vind Optical wel leuk, maar kan echt dat draadje niet hebben en merk niet veel van mijn muismat, gewoon elke week/ 2 weken muisje schoonmaken zoals ik en dat voor lief nemen, is maar 30 seconden werk!
Ik vind Optical wel leuk, maar kan echt dat draadje niet hebben en merk niet veel van mijn muismat, gewoon elke week/ 2 weken muisje schoonmaken zoals ik en dat voor lief nemen, is maar 30 seconden werk!
Ultra2k:
www.razerzone.com www.everglide.com
Heb nu ook een cordless, in het begin leek het helemaal top, maar na wat langer spelen merk je wel de traagheid
.
www.razerzone.com www.everglide.com
Heb nu ook een cordless, in het begin leek het helemaal top, maar na wat langer spelen merk je wel de traagheid
Zijn die Logitech Optical dingen wat voor gamen?? Of is dat echt bagger??
He REDJE ik heb sinds 3 dagen een optical werkt prima. Alleen ff wennen aan, de prijs
en als je 'm een halve centimeter optilt werkt ie nog steeds dus das ook ff wennen, gewoon een centimeter optillen bij shooters dan werkt ie goed.
The Cow, ik ben heel erg blij voor je dat je je eigen muis zo fijn vindt (echt waar!
). En ik heb niks gezegd over de gaming mouse van logitech want die heb ik nooit in m'n handen gehad. Trouwens ietwat zwaarder vind ik zelf ook wel fijn. Hoe lang gaan die batterijen trouwens mee?.
En over welke je moet kiezen: Ga naar een grote computer zaak en probeer er zoveel mogelijk ff uit, je weet wel of het KLIKT
The Cow, ik ben heel erg blij voor je dat je je eigen muis zo fijn vindt (echt waar!
En over welke je moet kiezen: Ga naar een grote computer zaak en probeer er zoveel mogelijk ff uit, je weet wel of het KLIKT
Kicking the darkness 'til it bleeds daylight
Verwijderd
Zeg ff een opheldering over de Logitech Gaming Mouse.
Je kan de middelste muisknop instellen voor vanalles.
Je kan m ook als scroll instellen. Hoe werkt dat dan?
Nou je drukt de middelste knop dan in en dan springt de cursor automatisch naar de scrollbalk (als die er is) en als je je muis dan op en neer beweegt kun je gewoon scrollen. Is echt vet handig. Ik gebruik m al een aantal maanden en ik ben er errug tevreden over
Je kan de middelste muisknop instellen voor vanalles.
Je kan m ook als scroll instellen. Hoe werkt dat dan?
Nou je drukt de middelste knop dan in en dan springt de cursor automatisch naar de scrollbalk (als die er is) en als je je muis dan op en neer beweegt kun je gewoon scrollen. Is echt vet handig. Ik gebruik m al een aantal maanden en ik ben er errug tevreden over
Nou ik heb een combinatie van een logitech gaming mouse en een standaard everglide matje(gewonnen met een verloting van een quake3 site
). En dit werkt echt goed.
En mensen die zeggen:
En over dat optillen van een muis. Bij de logitech mouse ware kan je de muis acceleratie verhogen, en dan kan je gewoon goed mikken en als je om wilt draaien hoef je em niet optetillen.
Dus dit is mijn combinatie:
En mensen die zeggen:
Gebruiken jullie echt een scrollwiel in games?? Want als je met toetsen wapens wisseld gaat het een stuk sneller.Er zit geen scroll wieltje aan
En over dat optillen van een muis. Bij de logitech mouse ware kan je de muis acceleratie verhogen, en dan kan je gewoon goed mikken en als je om wilt draaien hoef je em niet optetillen.
Dus dit is mijn combinatie:
Van zijn vorm moet ie het niet hebben.. ik denk dat de reactie vermogen en de levensverwachting van die muis wat beter is dan de andere muizen.
Als ik jou was zou ik de AULA killing the soul kopen rond de 14 dollar.
www.chinabuye.com - daar zijn veel meer gadgets en andere goedkope dingen. (levertijd is rond de 4 weken max.)
Als deze kapot zou gaan dan ga ik gegarandeerd een nieuwe kopen. Ookal zou ik gewoon wat surfen zou ik het nog steeds doen.
www.chinabuye.com - daar zijn veel meer gadgets en andere goedkope dingen. (levertijd is rond de 4 weken max.)
Als deze kapot zou gaan dan ga ik gegarandeerd een nieuwe kopen. Ookal zou ik gewoon wat surfen zou ik het nog steeds doen.
Ik denk niet dat ze er nog naar op zoek zijn na meer dan 13(!!!) jaar.pot8osalt schreef op woensdag 25 december 2013 @ 16:36:
Als ik jou was zou ik de AULA killing the soul kopen rond de 14 dollar.
Lol, wat een bump
FX6300 4Ghz - H100i - Gigabyte GA-970A-UD3P - XFX HD 6870 - Crucial Ballistix 2x4GB - FD Core 1000 Modded (work in progress)
Anders open je even een topic van 13 jaar oud.
Pagina: 1