Na zoeken op google, hier op tweakers, het bekijken van het groepsproject en het nog meer zoeken op google ben ik er nog niet uit.
zoals bijna iedereen gebruik ik ook divs voor het potitioneren op mijn website.
nu heb ik aan de linkerkant een leftnav voor de knoppen.
als ik hieraan een achtergrond kleur zet, dan houd deze op waar de buttons ophouden.

zoals je ziet word de div niet gevuld tot onderaan, maar tot aan het einde van de content.
mijn leftnav:
Verder is er geen andere code die hiermee te maken kan hebben, alleen de body heeft een bg image
ik kom er niet uit hoe ik ervoor zorg dat de gehele div gewoon een mooi achtergrond kleurtje krijgt.
(ps. ik heb al geprobeerd: height: auto; height: 100px; height: 100% (om uit te testen)).
(ps2. ik heb het momenteel alleen gecontroleerd in IE6 (ik zit op het werk)).
zoals bijna iedereen gebruik ik ook divs voor het potitioneren op mijn website.
nu heb ik aan de linkerkant een leftnav voor de knoppen.
als ik hieraan een achtergrond kleur zet, dan houd deze op waar de buttons ophouden.

zoals je ziet word de div niet gevuld tot onderaan, maar tot aan het einde van de content.
mijn leftnav:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
| #leftnav { background-color: #bfbfbf; float: left; width: 200px; margin: 0; padding: 1em; } |
Verder is er geen andere code die hiermee te maken kan hebben, alleen de body heeft een bg image
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
| body { background-image: URL(bg.gif); background-repeat: repeat; } |
ik kom er niet uit hoe ik ervoor zorg dat de gehele div gewoon een mooi achtergrond kleurtje krijgt.
(ps. ik heb al geprobeerd: height: auto; height: 100px; height: 100% (om uit te testen)).
(ps2. ik heb het momenteel alleen gecontroleerd in IE6 (ik zit op het werk)).