Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

XBOX 360 en Iomega NAS

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb het volgende probleem:

Ik heb een NAS op mijn netwerk draaien (Iomega 500gb). Deze is ingesteld als Media server en herkent ook mn Xbox en in de interface heb ik ook aangegeven in welke map Muziek staat.

Als ik middels de XBOX interface muziek wil spelen dan zie ik de NAS en kan ik hem selecteren, maar hij kan de mappenstructuur niet herkennen. Hij geeft dan een error: "The connection to your computer was lost. Mae sure your computer is turned on, connected to your network, and running media sharing software."

Upnp van de router (linksys router) staat aan. De Xbox staat zelfs in DMZ zone, alle poorten van de Xbox die geforward moeten worden staan open (wat door de DMZ al eigenlijk geen functie meer heeft. Bij de netwerk test geeft de Xbox ook NAT "open" aan.

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Alvast bedankt,

Geniius

Verwijderd

Hoi,

Ik heb hier hetzelfde probleem met een Intellinet NAS 2GB. Deze ondersteund UPnP en zou dus volgens mij moeten werken...weet iemand een oplossing. Als ik alle firewalls uitzet werkt t ook niet. :'(

Even ter info:

1x PC wired
1x laptop, wireless
1x XBOX360 wireless
1x NAS

Alvast bedankt voor de info

j00