Toon posts:

Blank Scherm bij boot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik zit met een heel vreemd probleem, waarvan ik hoop dat een van jullie hier misschien de oplossing weet.

Het probleem is best simpel, wanneer ik de PC aan zet, geeft het beeldscherm geen enkel signaal door, blijft gewoon in stand-by mode.

Dit was allemaal nadat ik een PC upgrade had uitgevoerd, waarbij het beeldscherm ook al uit bleef, maar na alles terug te draaien, bleef hij alsnog zwart.

Specs voor upgrade:

MSI P6N SLI Platinum
700 Watt OCZ
NX7900GS
E6420
4x1GB geheugen ( dus alle geheugen modules zijn gevuld )

Specs na upgrade:

MSI P6N SLI Platinum
700 Watt OCZ
8600GTS
Q6600
4x1GB

Problemen begonnen nadat ik de Q6600 erin deed, de bijgeleverde koeler erop zette en hem aan deed. Binnen ongeveer 5 seconden viel hij weer uit. Door in die 5 seconden de bios in weten te komen zag ik dat de processor 88/89 graden was.
Dus heb ik de oude koeler ( Die er overigens exact hetzelfde uitziet ) opgedaan. Toen gaf hij helemaal geen beeld meer. Daarna heb ik alles los gemaakt, en opnieuw aangesloten, 3 geheugen modules eruit gehaald, en meer dan een dag de stroom eraf gehouden.

Niets heeft geholpen.

Nu heb ik alle oude specificaties erin gedaan, nog geen beeld. :/

Ik zou echt niet weten hoe ik dit kan oplossen en zou je heel erg dankbaar zijn als je me wilde helpen. :'(

- De MSI SLI Platinum kan trouwens de quad core wel aan, maar zou eerst een bios upgrade nodig moeten hebben, dat wilde ik dus maar gaan doen nadat hij zo warm werd, maar zonder beeld kom ik niet echt verder.
- Clearen van de CMOS helpte ook al niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2008 10:18 ]

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 14:23
--Foutje

[ Voor 95% gewijzigd door Chef_v_leeuwen op 14-01-2008 21:38 ]

* PSN=Chef_NL** *