Deze topic kan weg!
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2009 16:53 ]
Afgezien van het feit dat er meer dan voldoende migratie scenario's te vinden zijn op de Technet site en er ook over dit onderwerp meer dan voldoende te vinden moet zijn op dit forum vraag ik me eerst even het volgende af:Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 09:50:
Op de windows2003 machines wordt een nieuw domein opgebouwd, er vindt dus ook een domein migratie plaats.
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Waarom niet? Bij een in-place upgrade migreer je misschien je oude problemen ook mee, en ik meen me te herinneren dat Microsoft een nieuwe situatie altijd boven een in-place zal aanraden als je de mogelijkheid hebt.Question Mark schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 10:49:
Waarom een migratie naar een nieuw domain en geen in-place upgrade?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Gezien de extra hoeveelheid werk voor een cross-forest migratie gaat mijn voorkeur toch echt wel uit naar een in-place upgrade.
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq