Hoi,
Ik weet niet hoe het bij jullie is maar hier, UPC in bergeijk, is zowel de gewone TV als digitale TV kwaliteit om te janken
(en dan heb ik er nog een dure versterker tussen zitten ook
)
Ik heb nog net geen ruis zal ik maar zeggen
en digitale TV is helemaal een lachertje hier
maar goed, om even on topic te komen:
ik wil dus gaan overstappen op Sataliet TV, via bijv kanaal digitaal.
Heb hier al rond gevraagd maar de enige mensen hier in de buurt met een sataliet kijken alleen naar free-to-air zenders en hebben ook nog eens een CRT tv (beeldbuis)
Dus weet ik nog niet hoe de kwaliteit is.
Mijn vraag:
Hoe ondervinden jullie TV via sataliet, met name kanaal digitaal (weet niet of er nog een beter is, is er die dan roep maar hoor!)
kan het beeld tippen aan een dvd bijv
Nog een vraagje:
Ik was aan het kijken voor een tuner voor in de computer.
Het liefst een dual tuner
ik heb zelf al rond gekeken en kwam deze tegen:
PCTV Dual Sat Pro PCI 4000I, een dual tuner DVB-S, leuke kaart alleen ondersteund hij geen CI modules en kan ik er geen smart cart in gebruiken.
Bij hauppauge is het aanbod nogal schaars, en geen enkele dual tuner in DVB-S of zie ik deze over het hoofd, zo ie zo ben ik zeer tevreden over hauppauge en de kwaliteit van hun producten in tv wereld/pc...
Eisen:
-dual tuner met ondersteuning voor CAM (CI-module)
-win MCE2005 compatible
-publieke omroepen NL
-commerciele omroepen NL
-aan twee muziek zenders heb ik genoeg maar die zitten volgens mij tussen de free-to-air zenders ook een hoop
edit:
net een beetje rond zitten neuzen nog, en bij kanaal digitaal raden ze
Digital Everywhere DVB-S aan, deze heeft maar 1 tuner en is al 150 euro (zonder ci module)
Dus ik weet niet wat ik moet verwachten van die dual tuner van pinnacle van 76euro
, ik kwam tot nu toe nog maar een review van een nederlander tegen (op kieskeurig o.i.d.) en die vertelde dat het beeld zeeer slecht was met deze kaart.
Die digital everywhere tuner met ci module komt al uit op 222 euro
.
Vrij prijzig
zeker als je dan bekijkt dat ik er een voor boven nodig heb en (als ik beneden wil opnemen en afspelen tegelijk) twee nodig heb al op
666
euro uit kom , dan komt er de schotel en LNB nog bij 
toch nog eens wat meer gaan researchen.. jullie iedeen
ik wil de volgende setup
sataliet , welk type/soort weet ik nog niet, ideeen/tips?
Quatro LNB, hierdoor krijg ik de mogeljkheid 4 apparaten aan te sluiten;
.benden:
htpc [winMCE2005]:
dual tuner DVB-S met ondersteuning voor CAM (CI-module)
.boven:
htpc: [winMCE2005]:
enkele tuner DVB-S met ondersteuning voor CAM (CI-module)
Ik weet niet hoe het bij jullie is maar hier, UPC in bergeijk, is zowel de gewone TV als digitale TV kwaliteit om te janken
Ik heb nog net geen ruis zal ik maar zeggen
en digitale TV is helemaal een lachertje hier
maar goed, om even on topic te komen:
ik wil dus gaan overstappen op Sataliet TV, via bijv kanaal digitaal.
Heb hier al rond gevraagd maar de enige mensen hier in de buurt met een sataliet kijken alleen naar free-to-air zenders en hebben ook nog eens een CRT tv (beeldbuis)
Dus weet ik nog niet hoe de kwaliteit is.
Mijn vraag:
Hoe ondervinden jullie TV via sataliet, met name kanaal digitaal (weet niet of er nog een beter is, is er die dan roep maar hoor!)
kan het beeld tippen aan een dvd bijv
Nog een vraagje:
Ik was aan het kijken voor een tuner voor in de computer.
Het liefst een dual tuner
ik heb zelf al rond gekeken en kwam deze tegen:
PCTV Dual Sat Pro PCI 4000I, een dual tuner DVB-S, leuke kaart alleen ondersteund hij geen CI modules en kan ik er geen smart cart in gebruiken.
Bij hauppauge is het aanbod nogal schaars, en geen enkele dual tuner in DVB-S of zie ik deze over het hoofd, zo ie zo ben ik zeer tevreden over hauppauge en de kwaliteit van hun producten in tv wereld/pc...
Eisen:
-dual tuner met ondersteuning voor CAM (CI-module)
-win MCE2005 compatible
-publieke omroepen NL
-commerciele omroepen NL
-aan twee muziek zenders heb ik genoeg maar die zitten volgens mij tussen de free-to-air zenders ook een hoop
edit:
net een beetje rond zitten neuzen nog, en bij kanaal digitaal raden ze
Digital Everywhere DVB-S aan, deze heeft maar 1 tuner en is al 150 euro (zonder ci module)
Dus ik weet niet wat ik moet verwachten van die dual tuner van pinnacle van 76euro
Die digital everywhere tuner met ci module komt al uit op 222 euro
Vrij prijzig
toch nog eens wat meer gaan researchen.. jullie iedeen
ik wil de volgende setup
sataliet , welk type/soort weet ik nog niet, ideeen/tips?
Quatro LNB, hierdoor krijg ik de mogeljkheid 4 apparaten aan te sluiten;
.benden:
htpc [winMCE2005]:
dual tuner DVB-S met ondersteuning voor CAM (CI-module)
.boven:
htpc: [winMCE2005]:
enkele tuner DVB-S met ondersteuning voor CAM (CI-module)
[ Voor 34% gewijzigd door earithramir84 op 09-01-2008 08:14 ]
I have no rivals, No man can be my equal!! http://tweakers.net/gallery/192408/sys