Toon posts:

NVIDIA MCP67M

Pagina: 1
Acties:
  • 635 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
NVIDIA MCP67M
Maar in de specificaties van de winkel staat 8600M GS
Wat is het verschil?

En heb ook een probleem, ik kan geen fifa 08 of Dirt spelen met vista en deze kaart. De games happeren dat het niet meer te spelen valt. Op mijn oude xp pc werkt fifa perfect en de pc heeft slechtere specificaties!
Ik dacht dat het aan nVidia n vista lag maar weet dit niet zeker.

Iemand met hetzelfde probleem? En met een ideale oplossing?

Mijn laptop: HP pavilion dv 6500

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-03 13:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wat een toeval: lees dit eens

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
specificaties:
amd 64 X2 1,8GHZ
2 Gb ram
Nvidia MCP67M

Verwijderd

Topicstarter
jah maar weet nog niets meer en topic is momenteel gesloten :(

Verwijderd

Topicstarter
dat was trouwens mijn topic hehe maar alvast bedankt voor de snelle reactie :)

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 00:34:
Daar is een hele goede reden voor en zoals je ziet is dat enigszins bot aangegeven in je vorige topic.

Tweakers.net en het bijbehorend forum zijn bedoeld voor de iets gevorderde gebruiker. En als je dan zelf eerst wat dingen uitzoekt en vermeldt en test en probeert en daarna hier onderbouwd een topic opent, zal je in principe geen slotje krijgen.

Nu wel, en dit topic waarschijnlijk ook snel; zelfs mijn allereerste vraag/antwoord in je vorige topic heb je niet eens de moeite genomen om uit te zoeken.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 00:34:
Zie Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!, heropenen van een topic is niet verstandig :) . Dion_b geeft trouwens aan wat er mis is met je vorige topic, het helpt als je Het algemeen beleid eens doorkijkt om te zien wat er op GoT van een topic wordt verwacht. Dan heb je veel meer kans op een oplossing (als er eentje is) :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe ze je die power-saving optie in BIOS af? Is dit niet alleen wanneer mijn laptop op batterij draait?

Want met netstroom werkt het namelijk ook niet.

Heb je dedicated of shared memory? Hoeveel memory? wat bedoel je hier juist mee?

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 00:38:
Hoe ze je die power-saving optie in BIOS af? Is dit niet alleen wanneer mijn laptop op batterij draait?

Heb je dedicated of shared memory? Hoeveel memory? wat bedoel je hier juist mee?
Wat ik net aangaf; de gevorderde gebruiker. Bovenstaande vragen zijn te beantwoorden door minstens de handleiding van je laptop en de site van nVidia eens "vluchtig" door te lezen.

Verwijderd

Topicstarter
ok ik zal er op letten volgende keer. Maar ik heb echt al vanalles geprobeer en ik vin echt niets daarom dat ik naar een iets gevorderd forum ga opdat ik hiet miss wel een antwoord zou vinden.

En ik er zerker van ben dat jullie mij beter kunnen helpen dan al derest

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 00:38:

Het is niet de bedoeling je vragen uit je vorige topic doodleuk te herhalen, maar hier zelf antwoorden op te zoeken. Een minuutje googlen leverde mij deze pagina:
Video RAM
dv6561ee: Up to 319 MB total graphics memory with 64 MB dedicated
dv6560en / dv6550en / dv6550ee / dv6560ee: Up to 383 MB total graphics memory with 128 MB dedicated
dv6580en / dv6570en / dv6580ee / dv6570ee / dv6581ee: Up to 895 MB total graphics memory with 128 MB dedicated
Niet bepaald een bijster forse kaart qua geheugen. Installeer de laptopvideo2go drivers en draai eens een 3DMark, om te kijken wat de score voor je systeem is. Vergelijk dit met benchmarkresultaten die voor deze kaart beschikbaar zijn, en bepaal dan of je systeem slecht presteert in verhouding met vergelijkbare kaarten.

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 00:40:
ok ik zal er op letten volgende keer. Maar ik heb echt al vanalles geprobeer en ik vin echt niets daarom dat ik naar een iets gevorderd forum ga opdat ik hiet miss wel een antwoord zou vinden.

En ik er zerker van ben dat jullie mij beter kunnen helpen dan al derest
Wát heb je geprobeerd? Hiervan is namelijk niets terug te lezen in je posts, zo kunnen we je natuurlijk niet helpen. Afgezien daarvan zijn we hier niet om je aan je handje langs google te leiden, als je GoT kunt vinden weet je ook wel hoe google werkt.

[ Voor 20% gewijzigd door CodeCaster op 09-01-2008 00:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
ok zal eens lezen

Verwijderd

Topicstarter
power-saving optie staat af
shared memory is 128mb

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:49

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

dion_b in "nVidia en vista"

Zie ook:
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Zonder overleg "heropende" topics gaan per definitie dicht, zo ook deze.

Maar ook los daarvan, je post hier wederom alsof je een vraag aan een helpdesk stelt. GoT is geen helpdesk, we verwachten dat je zelf de moeite doet op zoek te gaan naar een oplossing, dingen te proberen, en als je er toch niet uitkomt een fatsoenlijke topicstart neer te zetten waar duidelijk is waar je op gezocht hebt en wat je geprobeerd hebt. Dat doe je geen van allen. Wat je wel doet is meermaals achter elkaar posten <24u. Dat is nadrukkelijk niet de bedoeling - daarmee schop je alleen je topic asociaal hoog in de topiclijst. Een keertje is door de vingers te zien, maar continu zoals je hier doet kan echt niet. Gebruik de edit knop in volgende topic. Maar hier is het daar te laat voor.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.