XP op overheidspc

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• Andr5437
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 31-01-2024
Ik heb een keer op een beurs een Compaq D500 gekocht.

Een overheidspc, deze tot een tijdje geleden tevreden gebruikt. Toen is de voeding kapot gegaan, nieuwe gekocht en nieuwe harde schijf erin gezet.

Windows XP Prof geinstalleerd. Toen starte hij op, kwam bij het windows xp login scherm. Daar stond ''mijn naam'' en ''administrator''. Bij voorzien van een wachtwoord terwijl ik nooit bij de installatie een wachtwoord heb opgegeven. UIteindelijk is het gelukt op het wachtwoord van de adminstrator op blank proberen te krijgen.

Echter dan komt er een aanmeldingsbericht.

''Het systeem kan u niet aanmelden vanwege de volgende fout:

Het opgegeven domein bestaat niet of kan geen contact maken met dit domein.

Probeer het opnieuw of neem contact op met de systeembeheerder''

Wat kan ik doen om weer gewoon windows xp prof op deze pc te draaien?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Probeer eens niet aan te melden op een domein maar gewoon op de lokale computer. Of installeer XP gewoon zonder een domain in te geven.

• Frankie02
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Nog een keer XP installeren, maar dan nu met het beginnen met het formateren van dat ding.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Als je zelf je PC opnieuw geinstalleerd hebt, waarom staat er dan nog overheidspc in je titel?
Dat heeft er hoegenaamd niks mee te maken, tenzij je helemaal geen herinstall hebt gedaan.

Mocht je zoals in je eerdere topics nog steeds naar de gemeente moeten dan is er wel iets meer mis dan alleen een harddiskje.
Anyways, je kan er in, en hoe je je PC installeert kun je hier ook wel vinden zonder een topic te hoeven openen.

[ Voor 17% gewijzigd door alt-92 op 08-01-2008 23:36 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.