Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

spb data monitor met WM6 (en blackberry)

Pagina: 1
Acties:
  • 571 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
bonjour,

wie zou mij kunnen helpen met het volgende probleem, alvast bedankt.

tijdje terug heb ik het programmaatje gevonden van spb gprs monitor om het data verkeer van het mobiele device bij te kunnen houden. http://www.spbsoftwarehouse.com/?nl dit was op een palm treo met WM 5.

nu heb ik een andere telefoon met WM6 (HTC 710S). op de site staat echter wel dat verdie 2.5 al WM 6 zou ondersteunen. maar als ik het installeer krijg ik steeds een foutmelding.

wie weer hier iets meer van ?

of eventueel een alternatief programma voor het meten van het dataverkeer, voor windows mobile, en eventueel voor blackberry.

alvast hulde voor wie mij kan helpen! _/-\o_

met vriendelijke groet,

-arthur

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 22:18:
bonjour,

wie zou mij kunnen helpen met het volgende probleem, alvast bedankt.

tijdje terug heb ik het programmaatje gevonden van spb gprs monitor om het data verkeer van het mobiele device bij te kunnen houden. http://www.spbsoftwarehouse.com/?nl dit was op een palm treo met WM 5.

nu heb ik een andere telefoon met WM6 (HTC 710S). op de site staat echter wel dat verdie 2.5 al WM 6 zou ondersteunen. maar als ik het installeer krijg ik steeds een foutmelding.

wie weer hier iets meer van ?

of eventueel een alternatief programma voor het meten van het dataverkeer, voor windows mobile, en eventueel voor blackberry.

alvast hulde voor wie mij kan helpen! _/-\o_

met vriendelijke groet,

-arthur
Het antwoord is heel simpel: de S710 is geen Windows Mobile Pocket PC, maar een Windows Mobile Smartphone. De S710 heeft daarom ook GEEN touch screen.

De WM6 die op de SPB-site staat, betekent WM6 Professional, en dit is de versie voor pocket pc's met touch screen.

Kortom, SPB GPRS Monitor kun je NIET installeren op een WM6 smartphone, maar alleen op een WM6 Pocket Pc MET touch screen.

[ Voor 18% gewijzigd door DaSaN op 11-01-2008 14:14 ]