Toon posts:

problemen met pc aansluiten op de tv

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik sinds kort problemen met het aansluit van de pc op de tv. Ik heb een nx7900gto videokaart en ik gebruik hiervoor een kabel met aan de ene kant scart die dus in de tv gaat en aan de andere kant een plug voor in de geluidskaart en 1 voor de videokaart. geen dvi die naast de dvi aansluitingen zie link http://geizhals.at/img/pix/216395.jpg. Eerst deed dit het probleemloos alleen sinds een tijdje niet meer. hebben jullie enig idee hoe dit komt? Ik heb de nieuwste driver voor de videokaart en had de oude driver verwijderd.

Wie heeft een idee om dit op te lossen of is mijn tv-out kapot van mijn videokaart. Als er nog meer informatie nodig is laat het me dan weten.

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Heb je hier al gekeken?
De grote tv-out FAQ

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Verwijderd

Topicstarter
ja, maar daar staat mijn probleem niet op. Het gekke is ook dat ie het eerder wel gewoon deed en nu dus niet meer :?

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Eerst deed hij het probleemloos, nu niet meer?!?
Doet hij het nog wel, maar met problemen? Of doet hij het helemaal niet meer?
Heb je vlak voor het probleem ontstond iets geinstalleerd/veranderd aan instellingen of wat dan ook?

Wat heb je zelf al geprobeerd?
Heb je niet toevallig teveel verwijderd met het verwijderen van de oude driver?
Heb je al geprobeerd de oudere driver weer te installeren, en die nieuw geinstalleerde driver te verwijderen???

Verwijderd

Topicstarter
Brede P schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 21:43:
Eerst deed hij het probleemloos, nu niet meer?!?
Doet hij het nog wel, maar met problemen? Of doet hij het helemaal niet meer?
Heb je vlak voor het probleem ontstond iets geinstalleerd/veranderd aan instellingen of wat dan ook?

Wat heb je zelf al geprobeerd?
Heb je niet toevallig teveel verwijderd met het verwijderen van de oude driver?
Heb je al geprobeerd de oudere driver weer te installeren, en die nieuw geinstalleerde driver te verwijderen???
Hij hield er bijna in 1 keer mee op. Ik heb al gekeken of het misschien de kabel kapot was dat was het niet het geval. Op een gegeven moment haperde hij en ik bewoog toen met de kabel en toen deed ie het toen ik die kabel bewoog en daarna was het afgelopen toen deed ie niks meer.

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Staat indien dit op jouw tv instelbaar is, de scartingang op je tv nog op s-video? Check even in het configuratiemenu van je tv of de scartaansluiting op het juiste ingangssignaal staat.

edit:
waarschijnlijk niet van toepassing. dat kabelverhaal zat net voor mijn laatste post

[ Voor 20% gewijzigd door temp00 op 08-01-2008 21:48 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 21:47:
[...]

Hij hield er bijna in 1 keer mee op. Ik heb al gekeken of het misschien de kabel kapot was dat was het niet het geval. Op een gegeven moment haperde hij en ik bewoog toen met de kabel en toen deed ie het toen ik die kabel bewoog en daarna was het afgelopen toen deed ie niks meer.
Als hij het nadat je met de kabel aan het bewegen bent geweest, nu niet meer doet, zou ik juist dan de kabel verdenken.
Heb je het al gewoon heel simpelweg eens getest met een andere kabel? Of met een andere TV?
Of door een andere PC op de kabel aan te sluiten.

Er is zo veel wat je zelf al zou kunnen proberen.
Het is voor ons niet in te schatten wat je wel hebt geprobeerd, en wat niet.
Ik roep zo maar wat dingen die me te binnen schieten, waarschijnlijk heb je de helft zelf ook al wel bedacht, maar ja, ik roep maar, je bent niet duidelijk in wat je zelf al hebt gedaan nl...

Verwijderd

Topicstarter
Brede P schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 21:50:
[...]

Als hij het nadat je met de kabel aan het bewegen bent geweest, nu niet meer doet, zou ik juist dan de kabel verdenken.
Heb je het al gewoon heel simpelweg eens getest met een andere kabel? Of met een andere TV?
Of door een andere PC op de kabel aan te sluiten.

Er is zo veel wat je zelf al zou kunnen proberen.
Het is voor ons niet in te schatten wat je wel hebt geprobeerd, en wat niet.
Ik roep zo maar wat dingen die me te binnen schieten, waarschijnlijk heb je de helft zelf ook al wel bedacht, maar ja, ik roep maar, je bent niet duidelijk in wat je zelf al hebt gedaan nl...
Ik heb een nieuwe kabel geprobeerd en toen deed ie het nog niet. Verder kon ik niet bedenken wat ik nog zou kunnen proberen, naast eventueel met de instellingen puzzelen maar die waren goed.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:37

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

dion_b in "problemen met tv aansluiten op de pc"

Dit probleem heb je blijkbaar al langer. Helaas geef je nu (muv naam videokaart) nauwelijks meer info dan toen en net zoals toen blijkt totaal geen eigen inzet uit je topicstart. Daarom gaat ook dit topic dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.