echo, limiter, etc real time op PC

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• cyrax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-07 21:55
He,

Ik heb een microfoon aan een mengpaneel hangen (simpel ding zonder inserts o.i.d) Nu wil ik graag een galm op de mic hebben dus de line out van het mengpaneel gaat dan via de PC naar de versterker. Zijn er programma's (en zo ja welke) die dit soort dingen real time kunnen doen ? Dus eigenlijk i.p.v. een effectenrack een PC

Thanx

• Jag
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Dit soort progs bestaan zeker wel, maar je moet er wel voor betalen. Tenminste, als je al die dingen die jij noemde wil hebben. Een reverb moet nog wel lukken. En een compressor misschien ook nog wel (is zeer nuttig voor zang).

Jag

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Heel simpel, zorg voor een SB live!, en dan kan je gewoon door de recording input op "line" te zetten (ik neem aan dat je je mengpaneel daar op aansluit?), dmv de EAX allerlei effecten realtime over je geluid gooien.. :P heel mooi.. ik doe het ook wel eens. 8-)

• cyrax
Ik heb inderdaad een SB-live maar ik wil graag met software aan de gang die de 'look and feel' heeft van de 19" rack apparaten. Pielen met de EAX instellingen is wel leuk maar dat is niet wat ik zoek. Heeft er iemand namen van deze software zodat ik deze 'aan kan schaffen ?'

/edit voutje

• cyrax
effe omhoog 'swingen'

Zijn er nog andere mensen die een pakketje zouden weten die dit kan. (s.v.p een naam, daarna 'koop' ik het zelf wel)

• Jag
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Kijk even in de FAQ, daar staat onder links -> software ergens een link naar een heleboel proggies die met audio te maken hebben. Misschien dat je daar wat vindt.

Jag
Pagina: 1