X-540 'stille momenten' probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 180 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Deo_Volente
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-02 17:30
Het probleem is als volgt: bij stilte momenten (in film of liedje) hoor ik een soort golven of iets dergelijks. Ik weet zo niet hoe ik het anders moet omschrijven dus heb ik geprobeerd om het op te nemen met me telefoon.

Je zou denken dat dit dus alleen bij dit liedje is, maar het is bij andere liedjes en ook bij films. Bij mp3'tjes vind ik nog niet eens zo storend, maar bij films vind ik het echter wel. Ik heb al wat drivers geprobeerd maar helpt ook niet.

Ik gebruik mijn moederbord (Gigabyte P35-DS3) onboard geluidskaart in vista.

Heeft iemand ook dit probleem? Of weet iemand de oplossing?

Bijvoorbaat dank.

• de_harde_kern
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-01 08:02
Is je computer aangeloten op een geaard stopcontact? Dat kan nog wel eens problemen veroorzaken. Heb zelf de X-530 en daar hoor ik franse radio door als hij geen signaal vanaf mn pc krijgt :+ Dat komt overigens door het setje zelf, net als de plopjes die hij geeft.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:22

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ook ik zat gelijk te denken aan het bekende radio ontvangst probleem van de X-530 (voorloper van de X-540). Kan het niet hetzelfde probleem zijn waarbij jij echter niet echt een zender ontvangt maar een soort static? Overspraak van iets anders? Heb je de kabels langer gemaakt?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Deo_Volente
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-02 17:30
Volgens mij is het stopcontact niet geaard...
Bor de Wollef schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 20:24:
Ook ik zat gelijk te denken aan het bekende radio ontvangst probleem van de X-530 (voorloper van de X-540). Kan het niet hetzelfde probleem zijn waarbij jij echter niet echt een zender ontvangt maar een soort static? Overspraak van iets anders? Heb je de kabels langer gemaakt?
Nee orginele kabels. Dat over die radio, dan lijkt het me dan dat je dan altijd die ruis hoort. Maar zoals je in het filmpje kunt zien, dan begint het pas wanneer ik het liedje start, dus speelt er geen liedje, dan ook geen ruis.

• de_harde_kern
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-01 08:02
Dan lijkt het me de geaardheid ( woordspeling :P ) van je stopcontact.