Ik zie bij http://tweakers.net/pricewatch/cat/695 een heleboel dubbelen staan. De eerste twee pagina's zijn spellen die eindigen op ", Xbox 360" en pagina 3 begint met [X360]. Die met [X360] hebben ook geen genre staan bij type, en ze komen ook bijna allemaal voor met de ", Xbox 360" in de naam, die staan dus eigenlijk allemaal zo goed als dubbel. Ik weet niet of er misschien een reden is dat ze er met [X360] en met , Xbox 360 apart in staan?
Behalve de dubbele soorten namen heb je er ook nog die er gewoon dubbel instaan, zonder dat ze verschillende tags hebben. Hieronder heb ik ze staan. Let wel even op, want ik heb de spellen met dubbele tags niet eens meegenomen. Ik heb ook niet gekeken of het bij andere spelgroepen ook zo is dat ze er dubbel in staan.
Assassin's Creed
pricewatch: Assassin's Creed, Xbox 360
pricewatch: Assassin's Creed Xbox 360, Xbox 360
Battlefield 2
pricewatch: Battlefield 2 - Modern Combat, Xbox 360
pricewatch: Battlefield 2 - Modern Combat , Xbox 360
Blue Dragon:
pricewatch: Blue Dragon, Xbox 360
NHL 2k8:
pricewatch: Nhl 2k8 360, Xbox 360
pricewatch: NHL 08, Xbox 360
NHL 2k7:
pricewatch: NHL 2k7, Xbox 360
pricewatch: NHL 2007, Xbox 360
Overlord:
pricewatch: Overlord, Xbox 360
Shadowrun:
pricewatch: Shadowrun, Xbox 360
Stranglehold:
pricewatch: Stranglehold, Xbox 360
Vampire Rain:
pricewatch: Vampire Rain, Xbox 360
Edit: even een vlugge check levert bij Playstation 3 hetzelfde op. Ik zie bijv Heavenly Sword al 2 keer staan en ook daar heb je , Playstation 3 en [PS3] tags die door elkaar gebruikt worden.
Edit: zie dat ik hem ook nog in het verkeerde forum heb gepost ook. Heb al een topic report ingediend voor een move naar de juiste plek.
Behalve de dubbele soorten namen heb je er ook nog die er gewoon dubbel instaan, zonder dat ze verschillende tags hebben. Hieronder heb ik ze staan. Let wel even op, want ik heb de spellen met dubbele tags niet eens meegenomen. Ik heb ook niet gekeken of het bij andere spelgroepen ook zo is dat ze er dubbel in staan.
Assassin's Creed
pricewatch: Assassin's Creed, Xbox 360
pricewatch: Assassin's Creed Xbox 360, Xbox 360
Battlefield 2
pricewatch: Battlefield 2 - Modern Combat, Xbox 360
pricewatch: Battlefield 2 - Modern Combat , Xbox 360
Blue Dragon:
NHL 2k8:
pricewatch: Nhl 2k8 360, Xbox 360
pricewatch: NHL 08, Xbox 360
NHL 2k7:
pricewatch: NHL 2k7, Xbox 360
pricewatch: NHL 2007, Xbox 360
Overlord:
Shadowrun:
Stranglehold:
Vampire Rain:
Edit: even een vlugge check levert bij Playstation 3 hetzelfde op. Ik zie bijv Heavenly Sword al 2 keer staan en ook daar heb je , Playstation 3 en [PS3] tags die door elkaar gebruikt worden.
Edit: zie dat ik hem ook nog in het verkeerde forum heb gepost ook. Heb al een topic report ingediend voor een move naar de juiste plek.
[ Voor 6% gewijzigd door Megaflix op 08-01-2008 19:43 . Reden: toevoeging (en 2 typo's fixed) ]