Internet stopt na laden tweakers.net

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mythling
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:15
De laatste tijd stopt mijn internet ermee als ik een pagina op tweakers.net laad. Niet bij alle pagina's van tweakers, het lijkt redelijk willekeurig. Meestal (misschien wel altijd, is moeilijk te controleren) als er een plaatje geladen moet worden. Zodra dat eenmaal gebeurt is, helpt niets meer om het terug te krijgen, behalve opnieuw opstarten.

Mn internet wordt niet compleet afgesloten, want ik kan wel msn'en en downloaden met grabit, meer niet. Ik kan ook pingen naar elke website, gaat gewoon goed. Met iedere browser heb ik hetzelfde probleem.

Ik heb dit al eens eerder gehad, toen heb ik praktisch alle opstartitems weggevinkt, dat hielp toen. Na een clean install kwam het weer terug.

Mn kaart is een Broadcom NetXtreme 57xx Gigabit Controller. Alles wat ik tot nu toe geprobeerd heb:
Kaart aan en uit, verbinding herstellen, driver update, bios update, alle niet absoluut relevante opstartitems uit, cookies van tweakers niet meer accepteren...
Ik weet het niet meer...

Heeft iemand suggesties?

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-12-2025

TeGek

Engineer in hart en nieren.

Heb je geprobeert Firefox te gebruiken? Dan kan je zien of het aan Internet Explorer ligt of niet.

Als het in Firefox normaal werkt(en blijft werken) kan je die blijven gebruiken of als je per-se Internet explorer wilt gebruiken 7.0 downloaden

Hebt je IE7,Dan kan je hem eens proberen "zonder invoeg toepassingen" te starten
Hiervoor staat een snelkoppeling bij Start>Bureau accs. en dan systeem werkset geloof ik.

Probeer ook even een spyware scan uit te voeren met bijvoorbeeld Hitman Pro,Het kan zijn dat je browser request afgevangen worden door spyware die geinstalleerd staat.

edit: ik lees net dat je al andere browsers hebt geprobeert.,Probeer nog even een spyware scan

[ Voor 26% gewijzigd door TeGek op 08-01-2008 19:58 . Reden: Lees nu net dat je al meerdere browsers heb geprobeert ]

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Verwijderd

Je zou je modem even van de stroom kunnen halen en opnieuw laten opstarten. Vreemd genoeg wil dit het probleem nog wel eens oplossen...

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Als andere browsers hetzelfde hebben, dan kan je dat dus uitsluiten.

Heb je het al geprobeerd met de firewel en/of virusscan uit? (Om uit te sluiten dat het daar aan ligt.)

Heeft het ooit gewerkt?

[ Voor 7% gewijzigd door pven op 08-01-2008 21:55 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Mythling
een virusscan leverde niets op, spyware zal ik morgen doen. ik was nog vergeten te zeggen dat andere pc's achter dezelfde router het wel doen als die van mij er al mee gestopt is

• pven
  • Niet online
Heb je de andere tips in dit topic al geprobeerd? :?

• Mythling
De spyware scan leverd ook niets op. Firewall is gewoon de Windows SP2 versie, en die in mn router. De windows firewall uitzetten heeft geen effect en die in de router kan het niet zijn, want hij heeft gewoon gewerkt en bij andere computers werkt het prima. Ik dacht dat het misschien aan java lag, maar ook nadat ik die heb geupdate blijft het probleem.
Stroom van de modem heb ik ook al een paar keer gedaan, maar zoals ik al eerder zei, dat kan het haast niet zijn.

• pven
  • Niet online
Ik gooi maar een balletje op: als je Windows in veilige mode start, werkt het dan wel?

• Hardcore-Maniac
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-11-2017
stel eens een static dns server in zoals 4.2.2.2 ofzo of gebruik het IP van de router als dns server ;)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Start Internet Explorer eens met de switch /extoff, sluit IE daarna netjes af, log af van je PC, log aan en start IE zonder switches.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• pven
  • Niet online
@ hierboven: dat maakt waarschijnlijk niet uit, omdat hij met andere browsers hetzelfde probleem heeft.

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:57

Sebazzz

3dp

Wellicht ziet de TS dingen zoals IEPro als een andere browser?
Heeft de TS om het maar correct te zeggen, browsers met een andere engine gebruikt?

Check ook het /etc/hosts bestand even.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Pagina: 1